ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.3.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pomoc administracyjna ds. konsultacji społecznych

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/3

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Strategii i Rozwoju

Data udostępnienia: 2019-03-15

Ogłoszono dnia: 2019-03-15 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2019-03-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.3.2019

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie;
  3. staż pracy minimum 1 rok,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. doświadczenie zawodowe) w planowaniu/ prowadzeniu przedsięwzięć z zakresu partycypacji społecznej, działań nakierowanych na animowanie współpracy z mieszkańcami, grupami nieformalnymi, konkretnymi grupami odbiorców, komunikacji społecznej,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  2. umiejętność pracy z aplikacjami informatycznymi,
  3. umiejętność redagowania tekstów,
  4. umiejętność prowadzenia spotkań,
  5. łatwość w komunikowaniu się z różnymi grupami odbiorców,
  6. samodzielność na poziomie organizowania pracy i wykonywania zadań,
  7. umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków,
  8. umiejętność pracy w zespole oraz rzetelność, terminowość i odpowiedzialność,
  9. wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i międzyinstytucjonalnych.
  10. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia i wymagań dla wykonawców poszczególnych konsultacji społecznych, udział w przeprowadzeniu procedury wyboru wykonawców,
  2. Bieżąca współpraca z wykonawcami poszczególnych konsultacji społecznych, nadzór nad ich prawidłową realizacją, podejmowanie działań naprawczych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości.
  3. Informowanie społeczności lokalnej o konsultacjach społecznych i aktywizacja do udziału w nich i innych działaniach projektowych; promocja projektu i jego efektów wśród mieszkańców Ełku.
  4. Planowanie i realizacja procesów partycypacyjnych innych niż zaplanowane w projekcie, w przypadku stwierdzenia takiej konieczności w toku realizacji działań projektowych.
  5. Ścisła współpraca z kierownikiem projektu i systematyczne informowanie o realizowanych działaniach w ramach co najmniej 2 spotkań tygodniowo w siedzibie Urzędu Miasta Ełku.
  6. Opracowanie uwag i wniosków z przeprowadzonych konsultacji społecznych w odniesieniu do istotnych zagadnień z obszaru partycypacji społecznej, w formie sprawozdania, każdorazowo po zakończonych konsultacjach społecznych.
  7. Udział w spotkaniach grupy ds. polityki parkingowej Ełku i Wydziałami Organizacyjnym, Strategii i Rozwoju oraz Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku.
  8. Dbałość o prawidłową realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem zadań i szczegółowym budżetem oraz wytycznymi i dokumentami związanymi z realizacją umowy o dofinansowanie.
  9. Prowadzenie dokumentacji projektu w zakresie realizowanych działań.
  10. Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez przełożonych.
  11. Przestrzeganie zadań i wymogów wynikających z Systemu Zarządzania Jakością.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze czasu pracy 1/3 etatu,
2) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
3) planowany termin zatrudnienia – od 1 kwietnia 2019 roku do 30 września 2021 roku,
4) planowany poziom wynagrodzenia zasadniczego (brutto): 1200-1300 zł oraz ustawowe obligatoryjne dodatki do wynagrodzenia.
 
Praca odbywać się będzie w budynku Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 oraz w miejscach wyznaczonych przez pracodawcę na terenie miasta. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek zapewnia bezpieczne warunki pracy. W budynku znajduje się winda.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Ełku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae /CV/,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
  6. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika).
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
 
Dokumenty dodatkowe:
1) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), publ. Dz. Urz. WE L Nr 119, s. 1(według załącznika),
2) dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, np. o ukończonych kursach, szkoleniach;
3) rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-26 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 26 marca 2019 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. konsultacji społecznych w Urzędzie Miasta Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:
a) I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,
b) II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji.
okumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt 1 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Dodatkowych informacji udziela Pani Renata Samełko – Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Ełku, tel. 87 7326115, pok. 102-103 w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 6.
 
Informacja o wynikach konkursu:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:/bip.um.elk.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-15 08:28:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-15 08:29:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-29 14:27:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2388 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony