Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.10.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.10.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Aplikant Straży Miejskiej w Ełku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Miejska
Data udostępnienia: 2018-08-10
Ogłoszono dnia: 2018-08-10 przez Aneta Mróz
Termin składania dokumentów: 2018-08-31 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2110.10.2018
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończony 21 rok życia,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nieposzlakowana opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) prawo jazdy co najmniej kat. B,
10) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej w stopniu komunikatywnym.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za przestrzeganie porządku publicznego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z zadaniami określonymi w Opisie stanowiska pracy.
Formularz opisu stanowiska pracy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz jest do odbioru w kadrach Urzędu Miasta Ełk, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 103 lub na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.elk.pl
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w czasie trwania której aplikant straży miejskiej odbywa szkolenie podstawowe.
Praca odbywać się będzie w obiektach Urzędu Miasta Ełku oraz na terenie Miasta Ełku. Występuje praca przy monitorze ekranowym powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Bardzo mała częstotliwość wyjazdów służbowych poza Miasto Ełk.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika),
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kserokopia dowodu osobistego,
- własnoręczne oświadczenie o niekaralności sądowej,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (według załącznika),
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Urzędzie Miasta Ełku (według załącznika),
- zaświadczenie lekarskie dopuszczające do odbycia testu sprawności fizycznej,
- kserokopia książeczki wojskowej zawierającej wpis o przeniesieniu do rezerwy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia muszą być odręcznie podpisane przez Kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-31 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 31 sierpnia 2018 roku do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Ełku”:
1) osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, pok. 02, lub
2) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4.
Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. I. niniejszego ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci spełniający wymagania formalne powiadomieni zostaną telefonicznie o terminach kolejnych etapów naboru.
Nabór odbędzie się w trzech etapach:
I – pisemny test wiedzy
II – test sprawności fizycznej obejmujący: bieg na 100 m, rzut piłką lekarską, bieg wahadłowy 10 x 10 m, skłony tułowia na czas, bieg po kopercie, bieg na 1000 m.
III – rozmowa kwalifikacyjna, w tym część rozmowy w zadeklarowanym języku obcym.
Dodatkowych informacji udziela Pan Krzysztof Skiba – Komendant Straży Miejskiej w Ełku, tel. 87 7326287, ul. Piłsudskiego 2.
Informacja o wynikach naboru:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej/ http://bip.um.elk.pl / oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piłsudskiego 4.