ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PSK.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: PSK.2.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku

Miejsce pracy: Ełk

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Promocji, Sportu i Kultury

Data udostępnienia: 2015-02-13

Ogłoszono dnia: 2015-02-13 przez Maria Wojciechowska

Termin składania dokumentów: 2015-02-24 00:00:00

Nr ogłoszenia: PSK.2.2015

Zlecający: Prezydent Miasta Ełku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

-    obywatel Polski lub Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

-        wykształcenie wyższe magisterskie,  

-          minimum 5 lat stażu pracy,  

-          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

-          niekaralność za przestępstwo umyślne uniemożliwiające pełnienie funkcji dyrektora;

-      bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, a w szczególności przepisów:ustawy o sporcie, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,

-        zdolności menadżerskie i organizatorskie oraz umiejętność kierowania zespołem;

-        znajomość zagadnień pracowniczych dotyczących jednostki w tym ustawy  o pracownikach samorządowych;

-        stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

-        znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, preferowane języki: angielski  lub niemiecki;

-        nieposzlakowana opinia;

-        prawo jazdy kat B.

b. Wymagania dodatkowe:

-          doświadczenie w organizowaniu wydarzeń sportowych;

-          mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników;

-          dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe z organizacj i zarządzania;

-       posiadanie wiedzy i doświadczenia z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii  Europejskiej;

-          predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością sportowo-rekreacyjną;

-          znajomość obsługi komputera;

-          komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie działalności, której celem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców w zakresie sportu, rekreacji i turystyki i rekreacji a w szczególności:

-          upowszechnianie kultury fizycznej, sportu, turystyki i rekreacji

-    koordynacja życia sportowego i działalności rekreacyjno-sportowej w mieście, ustalanie miejskiego kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych i czuwanie nad jego realizacją;

-     programowanie i realizacja usług z zakresu sportu i imprez masowych, kultury fizycznej przy współdziałaniu z organizacjami kultury fizycznej i sportu;

-       kierowanie bieżącą działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
a w szczególności ustalanie rocznego planu działalności oraz rocznego planu finansowego i ich realizacja;

-        utrzymywanie we właściwym stanie technicznym administrowanych przez MOSiR obiektów sportowych i rekreacyjnych;

-      organizowanie i współorganizowanie imprez rekreacyjnych i turystycznych integrujących społeczność miasta i propagujących zdrowy tryb życia;

-    współpraca ze szkołami, instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz sportu, rekreacji i turystyki, organizowanie i koordynowanie sportowego współzawodnictwa międzyszkolnego na terenie miasta;

-          udostępnianie bazy sportowej i rekreacyjnej;

        -        prowadzenie różnorodnych działań popularyzatorskich sportu, rekreacji i turystyki;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca odbywać się będzie w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku jak również na terenie miasta, np. w trakcie organizowanych imprez. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 proc.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)   kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy (druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub do pobrania w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

b)   curriculum vitae /CV/ zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

c)      list motywacyjny,

d)      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,

e)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – druk do pobrania ze strony http://bip.um.elk.pl/ => ogłoszenia o naborze / dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miasta Ełku),

f)     oświadczenie o niekaralności za pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

g)   opracowanie pisemne, liczące maksymalnie 10 stron maszynopisu, pod nazwą  „Koncepcja funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku w okresie 5-letnim" (maksymalnie 10 stron A 4, czcionka Times New Roman, wielkość czcionki 12, interlinia 1,5). Koncepcja zawierać winna następujące elementy:

-        opis zakresu działalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku;

-          propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form działalności na bazie infrastruktury MOSiR;

-          wskazanie źródeł finansowania działalności MOSiR z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych;

-         wskazanie propozycji inicjatyw (działań) MOSiR o wyraźnym charakterze ponadregionalnym oraz o znacznym potencjale wpływu na rozwój regionu;

h)      zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na stanowisku kierowniczym;

i)        dwie rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, koncepcja funkcjonowania oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.

Dokumenty dodatkowe:
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności /np. o ukończonych kursach, szkoleniach/;

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, koncepcja funkcjonowania oraz oświadczenia dla ważności wymagają autoryzacji (muszą być odręcznie podpisane) przez Kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-24 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 lutego 2015 roku do godz. 15:30 w kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku”

  • osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. nr 114, lub
  • pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

            Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 3 ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom.

Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Magdalena Łuba – specjalista ds. sportu, turystyki rekreacji UM Ełku. tel. 87 7326157, pok. 374 w Urzędzie Miasta Ełku,
ul. Piłsudskiego 4.

c. Miejsce:
Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy procesu selekcji i wyboru kandydata:

- I etap: weryfikacja formalna na podstawie przedłożonych aplikacji,

- II etap: rozmowa kwalifikacyjna obejmująca weryfikację wiedzy i umiejętności określonych w aplikacji wraz z prezentacją koncepcji oraz rozmowa w zadeklarowanym języku obcym
w zakresie funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku.

Planowany termin rozmowy kwalifikacyjnej - 26 lutego 2015 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojciechowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojciechowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-13 15:19:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-13 15:26:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-04 12:47:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3280 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony