ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Aplikant Straży Miejskiej w Ełku - wyniki

Miejsce pracy: Miasto Ełk

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 3

Wydział: Straż Miejska

Data udostępnienia: 2019-02-19

Ogłoszono dnia: 2019-02-19 przez Aneta Mróz

Termin składania dokumentów: 2019-03-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: O-OP.2110.1.2019

Zlecający: Urząd Miasta Ełku

II. Uzasadnienie wyniku:

Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowiska Aplikanta Straży Miejskiej w Ełku zostali wybrani następujący kandydaci do zatrudnienia:
  1. Pan Paweł Klepacki, zam. w Rajgrodzie,
  2. Pani Sylwia Anuszkiewicz, zam. w Olecku,
  3. Pani Ewa Maria Wojciechowska, zam. w Ełku.
 
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowiska pracy wpłynęły 3 oferty. Aplikacje spełniały wymagania formalne (niezbędne) podane w ogłoszeniu o naborze. Kandydatów zaproszono na test wiedzy oraz test sprawności fizycznej przeprowadzane w dn. 11.03.2019 r.
Do testu wiedzy przystąpiło 3 kandydatów. Test zawierał 15 pytań, za które maksymalnie można było uzyskać 40 punktów. Następnie kandydaci przystąpili do testu sprawności fizycznej. Biorąc pod uwagę wyniki testu wiedzy oraz testu sprawności fizycznej, do rozmowy kwalifikacyjnej zostali dopuszczeni wszyscy kandydaci.
Podczas w/w rozmowy weryfikacji podlegały cechy osobowości zapewniające najefektywniejszą współpracę w grupie, właściwe komunikowanie się z osobami w stosunku do których możliwe w przyszłości jest przeprowadzanie interwencji oraz znajomość topografii miasta. Celem przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej była weryfikacja kandydatów pod względem wysokiego poziomu kultury osobistej, właściwie przeprowadzającej przykładowe czynności wykonywane przez strażnika oraz odpornej na stres. Rozmowa kwalifikacyjna obejmowała weryfikację wiedzy z zakresu funkcjonowania jednostek odpowiedzialnych za porządek i bezpieczeństwo publiczne oraz znajomości topografii miasta.
Kandydaci przeszli przez kolejne etapy naboru, tj. pisemny test wiedzy, test sprawności fizycznej oraz rozmowę kwalifikacyjną w dniu 11 marca 2019 r. Ostateczna decyzja została podjęta na podstawie łącznej oceny z etapów naboru w zakresie przydatności do wykonywania obowiązków Strażnika Straży Miejskiej. Wykształcenie, wiedza - w szczególności z zakresu ustawy o strażach gminnych, poziom sprawności fizycznej oraz prezentowane przez kandydata cechy osobowości pożądane na w/w stanowisku: odporność na stres, umiejętność współpracy w grupie, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, stanowią gwarancję prawidłowego reagowania na zaistniałe wykroczenia i inne zdarzenia zakłócające porządek publiczny.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Mróz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-12 13:11:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-12 13:12:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-12 13:12:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3377 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony