Ogłoszenie - wyniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.14.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.14.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - wyniki
Miejsce pracy: Miasto Ełk
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-08-14
Ogłoszono dnia: 2019-08-14 przez
Termin składania dokumentów: 2019-08-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: O-OP.2110.14.2019
Zlecający: Urząd Miasta Ełku
II. Uzasadnienie wyniku:
Informuję, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana: Pani Ewelina Kalinowska zamieszkała w Ełku.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy wpłynęło 20 ofert. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych stwierdzono, iż 9 kandydatów nie spełnia niezbędnych wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze z dnia 14.08.2019r., tj. osoby nie posiadają wyższego lub podyplomowego wykształcenia na kierunku prawo, administracja.
Kandydatów spełniających wymagania zaproszono do wzięcia udziału w II etapie naboru, tj. pisemnym teście wiedzy mającym na celu sprawdzenie znajomości przepisów prawnych w zakresie działalności Referatu Spraw Obywatelskich, zwłaszcza z zakresu ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o dowodach osobistych oraz o ewidencji ludności.
Do pisemnego testu wiedzy przystąpiło 9 kandydatów. Test wiedzy obejmował 20 pytań, a warunkiem przejścia do rozmowy kwalifikacyjnej było rozwiązanie testu i uzyskanie jak największej liczby punktów. Mając powyższe na uwadze, do rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowało się 4 kandydatów. W celu sprawdzenia wiedzy i predyspozycji niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Ewelina Kalinowska wykazała się bardzo dobrą znajomością w/w zagadnień. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku prawo oraz uzyskała największą liczbę punktów.
Wiedza, umiejętności Pani Eweliny Kalinowska dają gwarancję należytego wywiązywania się z obowiązków na stanowisku urzędniczym ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miasta Ełku.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: O-OP.2110.14.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: O-OP.2110.14.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Badorek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-11 16:04:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-11 16:07:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-11 16:09:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7847 raz(y) |