Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zryczałtowany dodatek energetyczny.
Wydział: Wydział Mienia Komunalnego
Ogłoszono dnia: 2014-01-08 12:55:00
Termin załatwienia
Rozpatrzenie złożonego wniosku kończy się wydaniem decyzji administracyjnej w terminie 30 dni od dnia jego złożenia.
Osoba kontaktowa
Anna Pietrajtys, Justyna Domoracka
Miejsce załatwienia
Wydział Mienia Komunalnego, Referat Lokalowy Urzędu Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, I piętro pokój 242,
pn. 8.00 – 16.00; wt. - pt. 7.30 – 15.30.
pn. 8.00 – 16.00; wt. - pt. 7.30 – 15.30.
Telefon kontaktowy
87 732 6 170, 87 732 6 242
Adres e-mail
a.pietrajtys@um.elk.pl
j.domoracka@um.elk.pl
Sposób załatwienia
Decyzja administracyjna o przyznaniu dodatku energetycznego.
Miejsce odbioru
Organ administracji publicznej doręcza pisma za pokwitowaniem przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), przez swoich pracowników lub przez inne upoważnione osoby lub organy.
Pisma można również odebrać w Referacie Lokalowym, I piętro, pokój nr 242 w godzinach pracy urzędu.
Wymagane Dokumenty
Osoby ubiegające się o zryczałtowany dodatek energetyczny do wniosku winne dołączyć:
- kopię umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Czas realizacji
Dodatek energetyczny wypłaca się odbiorcy wrażliwemu energii elektrycznej do dnia 10 każdego miesiąca z góry.
Do dnia 30 kwietnia każdego roku minister właściwy do spraw gospodarki ogłasza w drodze obwieszczenia, w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, wysokość dodatku energetycznego na kolejne 12 miesięcy, biorąc pod uwagę środki przewidziane na ten cel w ustawie budżetowej. Dodatek energetyczny wynosi miesięcznie 1/12 tej kwoty.
Opłaty
Decyzja w sprawie zryczałtowanego dodatku energetycznego nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Od decyzji w sprawie ustalenia prawa do zryczałtowanego dodatku energetycznego służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ełku.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ełku.
Uwagi
W toku postępowania administracyjnego Urząd Miasta Ełku, Wydział Mienia Komunalnego ma prawo żądać dostarczenia innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia sprawy.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne ((Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2133).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Stasiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Pietrajtys |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-01-08 12:26:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agnieszka Stasiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-01-08 12:55:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Stasiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-10 12:42:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3727 raz(y) |