ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy

Szczegóły informacji

Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:51:08

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskiech

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6        

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

W  wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania cudzoziemca na pobyt czasowy .

Miejsce odbioru

Urząd Mista

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz. J.Piłsudkiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego (druk do pobrania ).

2. Dokument z którego wynika najem lub własność lokalu osoby potwierdzającej pobyt (akt notarialny, umowa najmu, decyzja przydziału lokalu) .

3. Aktualny paszport lub ważny dokument podróży lub inny ważny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo.

4.Akt urodzenia, małżeństwa ( z tłumaczeniem na język polski) przy zameldowaniu na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy.

Ponadto przy zameldowaniu na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące

Obywatele państ niebędący członkami UE

    - wiza (a w przypadku gdy wjazd nastąpił na podstwie umowy przewidującej zniesienie lub ograniczenie posiadania wizy - dokument podróży )

lub - tymczasowe zaświadczenie tożsamości cudzoziemca

lub - karta pobytu

lub - zezwolenie na zamieszkanie na czas oznaczony

lub - zezwolenie na osiedlenie się

lub - zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich

lub - decyzja o udzieleniu zgody na pobyt tolerowany lub o nadnaiu statusu uchodźcy w RP

Obywatel państwa członkowskiego UE

     - ważny dokument podróży lub inny ważny dokument potwierdzający jego tożsamość i obywatelstwo

oraz - zaświadczenie o zarejestrowniu pobytu obywatela UE

Członek rodziny obywatela państwa członkowskiego UE ( niebędący obywatelem państwa członkowskiego

UE )

           -   ważny dokument podróży

oraz  -  ważna karta pobytu członka rodziny obywatela UE

 

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy cudzoziemców nie podlegają opłatom.

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993).

« powrót do poprzedniej strony