Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy do 3 miesięcyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy do 3 miesięcySzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy do 3 miesięcy
Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:50:19
Termin załatwienia
W dniu złożenia dokumentów
Osoba kontaktowa
Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Telefon kontaktowy
087-73-26-101
Sposób załatwienia
W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy
Miejsce odbioru
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Wymagane Dokumenty
1. Dokument stwierdzający tożsamość - dowód osobisty u osób pełnoletnich, akt urodzenia u osób niepełnoletnich z adnotacją o stałym zameldowaniu,
2. Książeczka wojskowa – u mężczyzn w wieku 19-50 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 60 lat, kobiet (z zawodu pielęgniarka, lekarz) w wieku 19-40 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 50 lat (dotyczy zameldowania powyżej 2 m-cy).
3. Dokument, z którego wynika najem lub własność lokalu osoby potwierdzającej pobyt meldującego się (umowa najmu, akt notarialny, decyzja przydziału lokalu),
Czas realizacji
W dniu złożenia dokumentów.
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Tryb odwoławczy
Brak.
Uwagi
Zgłoszenie zameldowania dokonuje się ustnie.
W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy meldunek automatycznie wygasa.
Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
(wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu ), w którym ma nastąpić zameldowanie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993).