ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesięcy) Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesięcy)

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesięcy)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:50:06

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta  

Referat Spraw Obywatwlskich  

ul. Marsz.J. Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje  poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Mista

Referat Spraw Obywatelskich  

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Dokument stwierdzający tożsamość - dowód osobisty u osób pełnoletnich, akt urodzenia u osób niepełnoletnich z adnotacją o stałym zameldowaniu.

2. Książeczka wojskowa – u mężczyzn w wieku 19-50 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 60 lat, kobiet (z zawodu pielęgniarka, lekarz) w wieku 19-40 lat,a ze stopniami chorążych i oficerów do 50 lat.

Osoby podlegające obowiązkowi wojskowemu i posiadające kartę mobilizacyjną zobowiązane są osobiście poinformować wojskową komendę uzupełnień o zmianie adresu uzyskując pieczątkę na druku meldunkowym.

3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego ponad 3 miesiące (druk do pobrania),

4. Dokument, z którego wynika najem lub własność lokalu osoby potwierdzającej pobyt meldującego się (umowa najmu, akt notarialny, decyzja przydziału lokalu),

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów.

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy meldunek automatycznie wygasa.

Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez  dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.

Ppodczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu

(wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu ), w którym ma nastąpić

zameldowanie.
Zgodnie z art.47 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. Nr 139 poz. 993 z 2006 r.) w przypadku powstałych wątpliwości, Urząd może rozstrzygać o zameldowaniu w drodze decyzji administracyjnej, od której przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993).

« powrót do poprzedniej strony