ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stały. Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały.

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:49:50

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta  

Referat Spraw Obywatelskich  

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

Po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego interesant otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt stały w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Mista

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Dokument stwierdzający tożsamość u osób pełnoletnich, akt urodzenia u osób niepełnoletnich.

2. Książeczka wojskowa – u mężczyzn w wielu 19-50 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 60 lat, kobiet (z zawodu pielęgniarka, lekarz) w wieku 19-40 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 50 lat.

Osoby podlegające obowiązkowi wojskowemu i posiadające kartę mobilizacyjną zobowiązane są osobiście poinformować wojskową komendę uzupełnień o zmianie adresu uzyskując pieczątkę na druku meldunkowym.

3. Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego ( druk do pobrania).

4.Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (nie dotyczy osób mających poprzednie miejsce pobytu stałego w Ełku).

5. Dokument, z którego wynika najem lub własność lokalu osoby potwierdzającej pobyt meldującego się (akt notarialny, umowa najmu, przydział lokalu).

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów.

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie.
Zgodnie z art. 47 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10 kwietnia 1974 r. (Dz.U.Nr 139, poz.993 z 2006 r.) w przypadku wystąpienia wątpliwości co do zamieszkiwania osoby, Urząd może wydać decyzję o odmowie zameldowania, od której stronie służy odwołanie do Wojewody,

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993).

« powrót do poprzedniej strony