ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:01

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

W wyniuku dokonania czynności wymeldowania interesant otzymuje potwierdzenie wymeldowania z pobytu stałego w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul.Marsz.J.Piłsudskiego 6

 

Wymagane Dokumenty

1.Ważny paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo.
2. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego ( druk do pobrania ).

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów.

Opłaty

Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

Wymeldowania dokonuje się osobiście.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z zm).

- Rozporzadzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27.12.2010r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych ( Dz.U. z 2010r. Nr 257 poz. 1743).

« powrót do poprzedniej strony