ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:01

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów.

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

87-73-26-101

Sposób załatwienia

W wyniku dokonania czynności wymeldowania klient otzymuje potwierdzenie wymeldowania z pobytu stałego w formie wydruku komputerowego.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul.Marsz.J.Piłsudskiego 6

 

Wymagane Dokumenty

1. Ważny paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo.
2. Wypełniony druk " zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego".

3. Pełnomocnictwo w przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika.

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów.

Opłaty

Opłata skarbowa 17 zł.za pełnomocnictwo ( w przypadku zgłaszania wymeldowania przez pełnomocnika ).

Nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Opłaty można dokonać w kasie Starostwa Powiatowego w Ełku

- lub na konto UM Ełk 74 1020 4725 0000 3702 0051 2699

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

Zgłoszenia wymeldowania dokonuje osoba obowiązana do wymeldowania się osobiście lub przez pełnomocnika ligitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego w organie gminy właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce pobytu stałego, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca. Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy.
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z zm).

- Rozporzadzenie Ministra Spraw Wewnętrznych  z dnia 19.12.2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych ( Dz.U. z 2012r. Nr  poz. 1475).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony