Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałegoSzczegóły informacji
Wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego
Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:01
Termin załatwienia
W dniu złożenia dokumentów.
Osoba kontaktowa
Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6
Telefon kontaktowy
87-73-26-101
Sposób załatwienia
W wyniku dokonania czynności wymeldowania klient otzymuje potwierdzenie wymeldowania z pobytu stałego w formie wydruku komputerowego.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta
Referat Spraw Obywatelskich
ul.Marsz.J.Piłsudskiego 6
Wymagane Dokumenty
1. Ważny paszport lub inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo.
2. Wypełniony druk " zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego".
3. Pełnomocnictwo w przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika.
Czas realizacji
W dniu złożenia dokumentów.
Opłaty
Opłata skarbowa 17 zł.za pełnomocnictwo ( w przypadku zgłaszania wymeldowania przez pełnomocnika ).
Nie podlega opłacie skarbowej pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
Opłaty można dokonać w kasie Starostwa Powiatowego w Ełku
- lub na konto UM Ełk 74 1020 4725 0000 3702 0051 2699
Tryb odwoławczy
Brak.
Uwagi
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z zm).
- Rozporzadzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19.12.2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych ( Dz.U. z 2012r. Nr poz. 1475).