ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:52:17

Termin załatwienia

W dniu złożenia dokumentów

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Mrasz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

W wyniuk dokonania czynności wymeldowania interesant otrzymuje potwierdzenie wymeldowania z pobytu czasowego w formie wydruku komputerowego

Miejsce odbioru

Urzad Miasta

Referat Sp[raw Obywatelskich

ul.Marsz. J.Piłusdskiego 6

Wymagane Dokumenty

1. Dokument stwierdzający tożsamość - u osób pełnoletnich dowód osobisty, u osób niepełnoletnich akt urodzenia,

2. Książeczka wojskowa - u mężczyzn w wieku 19-50 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do wieku 60 lat,  kobiet (z zawodu lekarki, pielęgniarki) w wieku 19-40 lat, a ze stopniami chorążych i oficerów do 50 lat.

Osoby podlegające obowiązkowi wojskowemu i posiadające kartę mobilizacyjną zobowiązane są osobiście poinformować wojskową komendę uzupełnień o zmianie adresu uzyskując pieczątkę na druku meldunkowym. 

3. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego (druk do pobrania)

Czas realizacji

W dniu złożenia dokumentów.

Opłaty

Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

Wymeldowania z pobytu czasowego do 3 miesięcy dokonuje sie ustnie

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z zm).

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27.12.2010r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych ( Dz.U. z 2010r. Nr 257 poz.1743 ).

« powrót do poprzedniej strony