ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Udostępnienie danych osobowychDrukuj informacjęSprawa: Udostępnienie danych osobowych

Szczegóły informacji

Udostępnienie danych osobowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-09-11 14:53:24

Termin załatwienia

14 dni ,a w uzasadnionych przypadkach do 30 dni

Osoba kontaktowa

Alicja Aleksiejczuk, Krystyna Dzięgielewska, Joanna Omilian

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

Telefon kontaktowy

087-73-26-101

Sposób załatwienia

Informacja o danych osobowych udzielana jest na druku wnosku o udostępnienie danych.

Miejsce odbioru

Urząd Miasta

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Marsz.J.Piłsudskiego 6

        lub

drogą koresopondencyjną

Wymagane Dokumenty

1.Wypełniony formularz /druk/ wniosku ( druk do pobrania ).

2.Wykazanie interesu prawnego do pozyskania danych (dołączenie do wniosku kserokopii dokumentów świadczących o interesie prawnym w pozyskaniu danych np. wezwanie sądu).

3.Uwiarygodnienie interesu faktycznego w otrzymaniu danych.

4.Dowód dokonania opłaty.

Czas realizacji

 14 dni , a w uzasadnionych przypadkach do 30 dni.

Opłaty

Opłata za udostępnienie jednostkowych danych zgromadzonych w zbiorze meldunkowym /dotyczy jednej osoby/ wynosi 30,40 zł i ustalona została w wysokości  4% kwoty najniższego wynagrodzenia za pracę pracowników.

Opłatę należy dokonać na konto Urzędu Miasta Ełk  32 1020 4724 0000 3302 0051 2681              z adnotacją " opłata za udostępnienie danych"

Tryb odwoławczy

Odmowa udostępnienia danych osobowych następuje w drodze decyzji administarcyjnej. Stronie służy odwołanie do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Prezydenta Miasta.

Uwagi

Wnosząc o udzielenie informacji o danych osobowych należy wskazać podstawę upoważniającą do otrzymania danych osobowych lub uzasadnioną potrzebę żądania ich udostępnienia, a także wskazać informacje o osobie umożliwiające wyszukanie w zbiorze  a ponadto wskazać zakres żądanych informacji..

Informacje o osobach są udzielane za zgodą osób których dane dotyczą.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych / jednolity tekst Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami/, ustawa z  dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /jednolity tekst Dz.U. z 2006r. Nr 139 poz.993 z późn.zm./.

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.04.2002r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków i sposobu ich wnoszenia /Dz.U. z 2002r.  Nr 62 poz.564/ , rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.11.2002r. w sprawie formularza wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. z 2002r. Nr 201 poz.1702 /.

« powrót do poprzedniej strony