Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na przebudowie kanalizacji sanitarnej osiedla „CENTRUM” w Ełku w rejonie ulic Grunwaldzkiej, Sikorskiego, Toruńskiej, Mickiewicza, Wojska Polskiego, Żeromskiego, Armii Krajowej, Kościuszki i Słowackiego.

Informacja ogłoszona dnia 2015-12-03 13:47:40 przez Aneta Brylowska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 3 grudnia 2015 r.
PG-PP.6733.26.2015.AB
 
 
OBWIESZCZENIE
 
 
Obwieszczam, że zgodnie z art. 61 § 4 kpa, oraz art. 52 ust. 1 i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) na wniosek Pana Wojciecha Jassaka, działającego w imieniu i na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., w dniu 27 listopada 2015 r. (data wpływu wniosku, zmienionego 2 grudnia 2015 r.), wszczęte zostało postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na przebudowie kanalizacji sanitarnej osiedla „CENTRUM” w Ełku realizowanego w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ AGLOMERACJI EŁK II” zgłoszonego do konkursu projektów POIS 2014-2020 działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach.
 
Lokalizacja inwestycji - obręb 1- Ełk 1 miasta Ełku, rejon ulic Grunwaldzkiej, Sikorskiego, Toruńskiej, Mickiewicza, Wojska Polskiego, Żeromskiego, Armii Krajowej, Kościuszki i Słowackiego, działki ozn. numerami 179, 181, 182/4, 183/7, 183/8, 185/13, 187/4, 195/9, 199/4, 199/12, 199/14, 199/15, 199/16, 199/19, 199/20, 210, 212/4, 219, 232/6, 232/12, 244/2, 245/3, 245/5, 255, 272, 341/10, 350, 436, 447/1, 447/6, 447/16, 448/3, 448/5, 450/1, 450/2, 451, 457, 429/2, 492/6, 494/14, 498/1, 541/2, 541/5, 794/45, 1360/1, 1367, 1373/2, 1373/3, 1375, 1376/2, 1376/3, 1376/4, 1376/5, 1376/6, 1376/7, 1376/8, 1376/9, 1376/10, 1376/12, 1376/13, 1376/16, 1376/20, 1376/26, 1381, 1390/7, 1390/11.
Ze względu na szczególnie skomplikowany charakter sprawy, związany z obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z Kierownikiem Delegatury w Ełku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie, przewiduje się załatwienie sprawy do 27 stycznia 2016 r.
 
Akta przedmiotowej sprawy są do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 233.
W związku z powyższym niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości i wywiesza się na okres 14 dni na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ełku oraz umieszcza się na stronie internetowej Urzędu Miasta w Ełku.
 
Z up. Prezydenta
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aneta Brylowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Brylowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-03 13:47:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-03 13:47:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-03 13:47:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
390 raz(y)