Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego – w trakcie realizacji
Szczegóły informacji
Obwieszczenie o o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr VI.58.2019 z dnia 24 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Centrum” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Informacja ogłoszona dnia 2019-05-02 11:44:20 przez Jarosław Wasilewski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 30 kwietnia 2019 roku
PG-PP.6721.4.2019.JW
O B W I E S Z C Z E N I E
PREZYDENTA MIASTA EŁKU
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk-Centrum” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 oraz art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.), obwieszczam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr VI.58.2019 z dnia 24 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Centrum” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Centrum” jest w szczególności uporządkowanie dotychczasowego i ustalenie nowego przeznaczenia terenów objętych opracowaniem.
Wnioski do wyżej wymienionej uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać, w terminie do dnia 27 maja 2019 roku w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19–300 Ełk lub bezpośrednio w Urzędzie Miasta w Ełku (pok. nr 114) lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail
, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Wniosek powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
Mirosław Hołubowicz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: j.wasilewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-02 11:44:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-02 11:44:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-02 11:51:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 285 raz(y) |