Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 838/09Drukuj informacjęAkt prawny: 838/09Szczegóły informacji
838/09
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: posiedzenie prezydenta
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2009-05-11
Data podjęcia/podpisania: 2009-05-11
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-05-11
Tytuł aktu:
zmiana zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ełku
Zmienia:
431/2004
Na podstawie:
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, ze zmianami)
Treść:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 740/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 26 stycznia 2009 r., zmienione zarządzeniem nr 778/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 3 marca 2009 r. i zarządzeniem nr 806/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 31 marca 2009 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1) W załączniku nr 1 do Regulaminu – Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta - pkt. 22 otrzymuje brzmienie:
22. Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi - jednostka budżetowa
2) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku:
a) w ust. 8 punkt c) otrzymuje brzmienie:
„c) pomoc administracyjna - 2 etaty”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ełku nadanym zarządzeniem Nr 431/04 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 23 lutego 2004 r. (tekst jednolity - Zarządzenie Nr 740/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 26 stycznia 2009 r., zmienione zarządzeniem nr 778/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 3 marca 2009 r. i zarządzeniem nr 806/09 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 31 marca 2009 r.) wprowadza się następujące zmiany:
1) W załączniku nr 1 do Regulaminu – Wykaz jednostek organizacyjnych Miasta - pkt. 22 otrzymuje brzmienie:
22. Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi - jednostka budżetowa
2) W załączniku nr 2 do Regulaminu – Wykaz stałych stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Ełku:
a) w ust. 8 punkt c) otrzymuje brzmienie:
„c) pomoc administracyjna - 2 etaty”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz