ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: XVIII.181.16Drukuj informacjęAkt prawny: XVIII.181.16

Szczegóły informacji

XVIII.181.16

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XVIII.16

Kadencja: VIII kadencja

Data wejścia w życie: 2016-04-26

Data podjęcia/podpisania: 2016-04-26

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2016-04-26

Tytuł aktu:

przejęcie od Wojewody Warmińsko – Mazurskiego zadań należących do zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie Gminy Miasto Ełk oraz upoważnienia Prezydenta Miasta Ełku do zawarcia Porozumienia określającego zakres obowiązków stron oraz odpłatność za wykonywane czynności.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony