ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 669/08Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 669/08

Szczegóły informacji

Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 669/08

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-10-20

Data podjęcia/podpisania: 2008-10-20

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-10-20

Tytuł aktu:

Zarządzenie Prezydenta Miasta Nr 669/08 w sprawie zorganizowania i przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie której zostanie wybrany dostawca usługi finansowej dla Miasta Ełku pn: "Udzielenie w 2008 r. kredytu długoterminowego do wysokości 8 904 501 zł"

Na podstawie:

art. 18, art. 19 ust 1, art. 20, art. 21 i art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

Treść:

                                                         Zarządzenie Nr 669/08

                                                         Prezydenta Miasta Ełku

 

  z dnia 20 października 2008 r.

 

w sprawie zorganizowania i przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie „przetargu nieograniczonego”, na podstawie której zostanie wybrany dostawca usługi finansowej dla Miasta Ełku pn: „Udzielenie w 2008 r. kredytu długoterminowego do wysokości 8 904 501 zł”:

 

Na  podstawie art.18, art.19 ust.1, art. 20, art. 21 i art. 39 - 46  ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655, ze zmian.), zarządza co następuje:

 

 

§ 1

 

Zorganizować i przeprowadzić procedurę o udzielenie zamówienia publicznego w trybie „przetargu nieograniczonego ” oraz dokonać wyboru dostawcy usługi finansowej dla Miasta Ełku
pn: „Udzielenie w 2008 r. kredytu długoterminowego do wysokości 8 904 501 zł”.

 

§ 2

 

Powołać  Komisję Przetargową ds. wyłonienia dostawcy w/w usługi w składzie:

 

1.     Marcin Radziłowicz                        - Przewodniczący Komisji

2.     Marek Szorc                                      - Sekretarz

3.     Jarosław Wróbel                            - Członek

4.     Halina Bender                                - Członek

5.    Sławomir Chilicki                              - Członek

 

§ 3

 

Zatwierdzić regulamin postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik                do niniejszego Zarządzenia .

§ 4

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 

 

                                                                                  § 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
                              PREZYDENT MIASTA

                              Tomasz Andrukiewicz                                                                                           

Załącznik do Zarządzenia

Prezydenta Miasta Nr 669/08

z dnia 20 października 2008 r.

 

REGULAMIN

pracy komisji przetargowej

do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na dostawę usługi finansowej
pn: „Udzielenie w 2008 r. kredytu długoterminowego do wysokości 8 904 501 zł”:

 

 

§1

Komisję przetargowa, zwaną dalej "komisją" powołuje Prezydent Miasta Ełku, zwany dalej "Prezydentem".

 

§2

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego członkowie komisji, niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez dostawców, składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą".

2. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie złożenie przez niego oświadczenia albo złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje Prezydentowi, który
w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego członka komisji. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio Prezydent.

3. Członek komisji po powzięciu wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji, o czym informuje przewodniczącego.

4. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, powtarza się z wyjątkiem czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek komisji zostanie wyłączony z powodu nie złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.

 

§3

1. Pracami komisji kieruje przewodniczący.

2. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji, zwany dalej "sekretarzem".

3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2, przechowywana jest w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Ełku.

 

§4

1. Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o przetargu i wynikach postępowania oraz inne dokumenty przetargowe przewidziane ustawą przygotowuje sekretarz.

2. Do oceny ofert należy stosować kryteria opisywane wzorcami.

 

 

 

§5

Do zadań członków komisji w szczególności należy:

1) uczestniczenie w posiedzeniach komisji, w szczególności w sesji otwarcia ofert,

2) prowadzenie negocjacji albo rokowań z dostawcami w zakresie przewidzianym ustawą,

3) zatwierdzenie protokółu z postępowania i innych dokumentów powstałych w trakcie pracy komisji przez złożenie podpisu.

 

§6

Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w § 2 ust. 1, oraz informowanie Prezydenta o okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3,

2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

3) nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienie publicznego i informowanie Prezydenta o problemach związanych z pracami komisji,

4) przekazuje, wraz ze stanowiskiem komisji, do rozpatrzenia Prezydentowi protestów
na czynności podjęte przez zamawiającego, złożonych przez dostawców.

 

§7

Do zadań sekretarza należy w szczególności:

1) przygotowanie dokumentów, o których mowa w §4 ust. 1,

2) udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawcom,

3) sporządza zbiorcze zestawienie oceny ofert w oparciu o kryteria opisane wzorcami z uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty w formie protokółu z posiedzenia komisji.

 

§8

Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności:

1) dokonuje otwarcia ofert,

2) ocenia spełnienie warunków stawianych dostawcom oraz wnioskuje do Prezydenta o wykluczenie dostawców w przypadkach określonych ustawą,

3) wnioskuje do Prezydenta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,

4) przedstawia propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty,

5) występuje do Prezydenta o unieważnienie postępowania, w zakresie, o którym mowa
w art. 20 ust. 1 ustawy,

6) przyjmuje i analizuje wnoszone protesty.

 

§9

1. Dokumenty, o których mowa w §4 ust. 1 oraz protokół z postępowania zatwierdza Prezydent.

2. Prezydent stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.

3. Na polecenie Prezydenta komisja powtarza unieważnioną czynność, podjętą z naruszeniem prawa.

4. Jeżeli Prezydent odmówi zatwierdzenia propozycji komisji i unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie powierza się komisji w zmienionym składzie.

 

§10

W sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia ustawy i przepisy wykonawcze.

                                                                                              PREZYDENT MIASTA

                                                                                              Tomasz Andrukiewicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Dąbrowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-22 11:17:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-22 13:21:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-22 13:21:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
400 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony