Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta MiastaSzczegóły informacji
Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: posiedzenie prezydenta
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2008-09-18
Data podjęcia/podpisania: 2008-09-18
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-09-18
Tytuł aktu:
Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta w sprawie zorganizowania i przeprowadzeniaprocedury o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie której zostanie wybrany wykonawca zadania pn.: "Budowa ulicy Ogrodowej"
Na podstawie:
Treść:
§ 1
zorganizować i przeprowadzić procedurę o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oraz dokonać wyboru wykonawcy zadania pod nazwą: „Budowa ulicy Ogrodowej”.
§ 2
Powołać Komisję przetargową ds. wyłonienia wykonawcy w/w zadania w składzie:
1. Włodzimierz Szelążek - Przewodniczący komisji
2. Marek Szorc - Sekretarz
3. Andrzej Semeńczuk - Członek
4.
5. Sławomir Chilicki - Członek
6. Jarosław Wróbel - Członek
7. Kazimierz Nowicki - Członek
§ 3
Zatwierdzić regulamin postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Załącznik do Zarządzenia
Prezydenta Miasta Nr 645/08
z dnia 18 września 2008 r.
REGULAMIN
pracy komisji przetargowej
do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
na „Budowę ulicy Ogrodowej”
§ 1
Komisję przetargową zwaną dalej „komisją” powołuje Prezydent Miasta Ełku zwany dalej „Prezydentem”.
§ 2
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego członkowie komisji, niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawców, składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”.
2. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie złożenie przez niego oświadczenia albo złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje Prezydentowi, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego członka komisji. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio Prezydent.
3. Członek komisji po powzięciu wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji, o czym informuje przewodniczącego.
4. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, powtarza się z wyjątkiem czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek komisji zostanie wyłączony z powodu nie złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.
§ 3
1. Pracami komisji kieruje przewodniczący.
2. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji.
3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2, przechowywana jest w Zespole Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku.
§ 4
1. Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o przetargu i wynikach postępowania oraz inne dokumenty przetargowe przewidziane ustawą przygotowuje sekretarz.
2. Do oceny ofert należy stosować kryteria opisane w siwz.
§ 5
Do zadań członków komisji w szczególności należy:
1) uczestniczenie w posiedzeniach komisji, w szczególności w sesji otwarcia ofert,
2) ocena ofert
3) wypełnienie i podpisanie dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.
§ 6
Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w § 2 ust. 1, oraz informowanie Prezydenta o okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3,
2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
3) nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i informowanie Prezydenta o problemach związanych z pracami komisji,
4) przekazanie, wraz ze stanowiskiem komisji, do rozpatrzenia Prezydentowi protestów na czynności podjęte przez zamawiającego, złożonych przez wykonawców.
§ 7
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
1) przygotowanie dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1,
2) udzielenie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawcom,
3) sporządzenie zbiorczego zestawienia oceny ofert w oparciu o kryteria opisane wzorcami z uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty w formie protokołu z posiedzenia komisji.
§ 8
Komisja przetargowa:
1) dokonuje otwarcia ofert,
2) ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu
3) wnioskuje do Prezydenta o wykluczenie wykonawców z postępowania,
4) wnioskuje do Prezydenta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,
5) przedstawia propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty,
6) występuje do prezydenta z wnioskiem o unieważnienie postępowania
7) przyjmuje i analizuje wnoszone protesty.
§ 9
1. Dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 oraz protokół z postępowania zatwierdza Prezydent.
2. Prezydent stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.
3. Na polecenie Prezydenta komisja powtarza unieważnioną czynność, podjętą z naruszeniem prawa.
4. Jeżeli Prezydent odmówi zatwierdzenia propozycji komisji i unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie powierza się komisji w nie zmienionym składzie.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia ustawy i przepisy wykonawcze.
Prezydent Miasta
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wioletta Pawluczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bogumiła Remiszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-10-03 09:22:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-10-03 09:30:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-10-03 09:30:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 482 raz(y) |