ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: posiedzenie prezydenta

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2008-09-18

Data podjęcia/podpisania: 2008-09-18

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2008-09-18

Tytuł aktu:

Zarządzenie Nr 645/08 Prezydenta Miasta w sprawie zorganizowania i przeprowadzeniaprocedury o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie której zostanie wybrany wykonawca zadania pn.: "Budowa ulicy Ogrodowej"

Na podstawie:

art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591) oraz art. 18, art. 19 ust. 2, art.20, art. 21 i art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

Treść:

 

§ 1

zorganizować i przeprowadzić procedurę o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego oraz dokonać wyboru wykonawcy zadania pod nazwą: „Budowa ulicy Ogrodowej”.

§ 2

Powołać Komisję przetargową ds. wyłonienia wykonawcy w/w zadania w składzie:

1.   Włodzimierz Szelążek         -          Przewodniczący komisji

2.   Marek Szorc                      -          Sekretarz

3.   Andrzej Semeńczuk            -          Członek

4.   Halina Bender                     -          Członek

5.   Sławomir Chilicki                -          Członek

6.   Jarosław Wróbel                 -          Członek

7.   Kazimierz Nowicki  -          Członek

 

§ 3

Zatwierdzić regulamin postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                             Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do Zarządzenia

Prezydenta Miasta Nr 645/08

z dnia 18 września 2008 r.

 

REGULAMIN

pracy komisji przetargowej

do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne

na „Budowę ulicy Ogrodowej”

 

§ 1

Komisję przetargową zwaną dalej „komisją” powołuje Prezydent Miasta Ełku zwany dalej „Prezydentem”.

§ 2

1.   W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego członkowie komisji, niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawców, składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”.

2.   W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie złożenie przez niego oświadczenia albo złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje Prezydentowi, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego członka komisji. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio Prezydent.

3.   Członek komisji po powzięciu wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji, o czym informuje przewodniczącego.

4.   Czynności podjęte w postępowaniu przez członka komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, powtarza się z wyjątkiem czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek komisji zostanie wyłączony z powodu nie złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.

 

§ 3

1.   Pracami komisji kieruje przewodniczący.

2.   Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz komisji.

3.   Dokumentacja, o której mowa w ust. 2, przechowywana jest w Zespole Inwestycji przy Urzędzie Miejskim w Ełku.

§ 4

1.    Projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o przetargu i wynikach postępowania oraz inne dokumenty przetargowe przewidziane  ustawą przygotowuje sekretarz.

2.    Do oceny ofert należy stosować kryteria opisane w siwz.

 

§ 5

Do zadań członków komisji w szczególności należy:

1)  uczestniczenie w posiedzeniach komisji, w szczególności w sesji otwarcia ofert,

2)  ocena ofert

3)  wypełnienie i podpisanie dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych.

§ 6

Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1)  odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w § 2 ust. 1, oraz informowanie Prezydenta o okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3,

2)  podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

3)  nadzorowanie prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i informowanie Prezydenta o problemach związanych z pracami komisji,

4)  przekazanie, wraz ze stanowiskiem komisji, do rozpatrzenia Prezydentowi protestów na czynności podjęte przez zamawiającego, złożonych przez wykonawców.

 

§ 7

Do zadań sekretarza należy w szczególności:

1)  przygotowanie dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1,

2)  udzielenie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawcom,

3)  sporządzenie zbiorczego zestawienia oceny ofert w oparciu o kryteria opisane wzorcami z uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty w formie protokołu z posiedzenia komisji.

 

§ 8

Komisja przetargowa:

1)  dokonuje otwarcia ofert,

2)  ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu

3)  wnioskuje do Prezydenta o wykluczenie wykonawców z postępowania,

4)  wnioskuje do Prezydenta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,

5)  przedstawia propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty,

6)  występuje do prezydenta z wnioskiem o unieważnienie postępowania

7)  przyjmuje i analizuje wnoszone protesty.

§ 9

1.   Dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 oraz protokół z postępowania zatwierdza Prezydent.

2.   Prezydent stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.

3.   Na polecenie Prezydenta komisja powtarza unieważnioną czynność, podjętą z naruszeniem prawa.

4.   Jeżeli Prezydent odmówi zatwierdzenia propozycji komisji i unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie powierza się komisji w nie zmienionym składzie.

§ 10

W sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia ustawy i przepisy wykonawcze.

 

                                      Prezydent Miasta Tomasz Andrukiewicz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wioletta Pawluczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogumiła Remiszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-03 09:22:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-03 09:30:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-03 09:30:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
482 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony