ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-10-07 09:30:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, dnia 6 października 2014 roku 

 

SR.042.6.2013

          

Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk broszur informacyjnych 

 

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r.
poz. 907) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.

I. Zamawiający:

Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk

 

II. Przedmiot oferty:

Opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dla projektu pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych
w mieście”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
i Mazury 2007 – 2013. 

a)     rozmiar broszury: A5, (druk dwustronny)

b)    ilość – 1000szt.,

c)     papier – kreda,

d)    tło – w kolorze,

e)     informacje, które powinny zawierać plansze:

·         znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;

·         flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;

·         herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;

·         herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,

·         logo Warmii i Mazur;

·         napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;

·         opis projektu t.j. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;

·         hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”,

f)     wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu broszury (treść, layout) i przedstawienia go Zamawiającemu do 21 października 2014 r. celem akceptacji.

Broszury powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie
www.rpo.warmia.mazury.pl, 

III. Czas realizacji:

do 28 października 2014 roku.

IV. Oferta powinna zawierać:

Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).

V. Miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta) do dnia 14 października b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dla projektu „Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście”.

VI. Sposób oceny ofert:

1.Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 

2.Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.  

VII. Osoba do kontaktu:

Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail: 

<e-mail>

 

Prezydent Miasta

Tomasz Andrukiewicz

« powrót do poprzedniej strony