Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Ełk, dnia 6 października 2014 roku
SR.042.6.2013
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz druk broszur informacyjnych
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r.
poz. 907) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dla projektu pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych
w mieście”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
i Mazury 2007 – 2013.
a) rozmiar broszury: A5, (druk dwustronny)
b) ilość – 1000szt.,
c) papier – kreda,
d) tło – w kolorze,
e) informacje, które powinny zawierać plansze:
· znak Narodowej Strategii Spójności oraz logotyp: Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności;
· flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
· herb województwa warmińsko-mazurskiego z podpisem „WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE”;
· herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk,
· logo Warmii i Mazur;
· napis „Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013”;
· opis projektu t.j. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także nazwę Beneficjenta;
· hasło określone przez IZ RPO: „Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy”,
f) wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu broszury (treść, layout) i przedstawienia go Zamawiającemu do 21 października 2014 r. celem akceptacji.
Broszury powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Warmia
i Mazury, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl,
III. Czas realizacji:
do 28 października 2014 roku.
IV. Oferta powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok.114 (sekretariat prezydenta) do dnia 14 października b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „oferta na opracowanie oraz druk broszur informacyjnych dla projektu „Rewitalizacja zdegradowanych terenów komunalnych dla rozwoju funkcji rekreacyjno-turystycznych w mieście”.
VI. Sposób oceny ofert:
1.Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2.Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz