ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-08-29 08:37:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, dnia 26 sierpnia 2014 r.

 

SR.042.8.2014

 

 

Zapraszam do złożenia oferty na przeprowadzenie audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości dla projektów pn. „Zagospodarowanie turystyczne terenu przy promenadzie nad jeziorem Ełckim”, „Modernizacja Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby turystyki” oraz „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii na potrzeby ogrzewania budynku CEE w Ełku” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

1. Przedmiot zamówienia:

1.1. Audyt zewnętrzny na zakończenie okresu trwałości projektów realizowanych w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
1.2. Szczegółowy zakres audytu określają „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r.

1.3. Krótka charakterystyka projektów.

a)     „Zagospodarowanie turystyczne terenu przy promenadzie nad jeziorem Ełckim”

Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miasto Ełk, a Województwem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dnia 23 marca 2009 r.

Wydatki kwalifikowane: 465 662,18 zł w tym:

- środki EFRR: 395 812,85 zł,

- wkład własny Beneficjenta: 69 849,33 zł.

Projekt polegał na zagospodarowaniu terenu o powierzchni 1,27 ha położonego nad jeziorem Ełckim przy promenadzie ełckiej oraz wybudowaniu ciągów pieszo - rowerowych o długości 0,72 km, podjazdów dla osób niepełnosprawnych i parkingów dla rowerów oraz wybudowaniu obiektów małej architektury.

Realizacja projektu rozpoczęła się 1 kwietnia 2008 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 30 listopada 2009 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 28 grudnia 2009 r.

Na projekcie nie przeprowadzono kontroli. Nie przeprowadzono także audytu zewnętrznego.

b)    „Modernizacja Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby turystyki”

Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miasto Ełk, a Województwem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dnia 14 maja 2009 r.

Wydatki kwalifikowane: 653 093,59 zł w tym:

- środki EFRR: 367 038,60 zł,

- wkład własny Beneficjenta: 286 054,99 zł.

Projekt polegał na:

- poprawie stanu technicznego obiektów EKW: toaleta na stacji w Ełku oraz na stacji
w Sypitkach, ogrodzenie obiektów EKW zarówno w Ełku jak i w Sypitkach, ścieżki dojścia (place, dojazdy) na dworcu w Ełku, wiaty rekreacyjne na przystanku w Sypitkach

- zwiększeniu atrakcyjności oferty EKW: zorganizowanie na stacji w Sypitkach atrakcyjnej przystani pełniącej rolę rekreacyjną – peronu kolejowego w stylu retro składającego się z: wiaty z grillem i kamiennym blatem roboczym, czterech wiat ustawionych na torach, stylizowanych na wagoniki kolejowe z ławami oraz wiaty scenicznej, zapewnienie infrastruktury technicznej na stacji w Sypitkach do organizacji wydarzeń kulturalnych (możliwość podłączenia nagłośnienia oraz innych sprzętów, oświetlenie wieczorne i nocne)

- poprawie oznakowania obiektów EKW: zamontowano tablice opisujące szlak, historię EKW oraz zabytkowe obiekty i tabor.

Realizacja projektu rozpoczęła się 15 maja 2009 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 30 października 2009 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową
o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 15 grudnia 2009 r.

Na projekcie nie przeprowadzono kontroli. Nie przeprowadzono także audytu zewnętrznego.

c)     „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii na potrzeby ogrzewania budynku CEE
w Ełku”

Umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 została zawarta pomiędzy Gminą Miasto Ełk, a Województwem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie dnia 14 maja 2009 r.

Wydatki kwalifikowane: 916 609,58 zł w tym:

- środki EFRR: 444 005,67 zł,

- wkład własny Beneficjenta: 472 603,91 zł.

Projekt polegał na zastąpieniu elektrycznego ogrzewania układem solarnym składającym się
z 20 próżniowych kolektorów słonecznych typu CPC9. Energia elektryczna niezbędna do zasilania obiektu CEE i urządzeń technologicznych produkowana jest ze źródeł odnawialnych (energia słońca i wiatru). Zastosowana została instalacja siłowni słonecznej składająca się
z baterii 16 paneli ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy 3,2 kW.

Realizacja projektu rozpoczęła się 30 stycznia 2008 r., termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 19 grudnia 2009 r., natomiast zakończenie finansowe zgodnie z umową
o dofinansowanie powinno nastąpić do dnia 28 grudnia 2009 r.

Na projekcie przeprowadzono kontrolę przez Instytucję Pośredniczącą – Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w dniach 13-15 maja 2010 r. Kontrola Instytucji Pośredniczącej na zakończenie okresu trwałości projektu w dniu 1 lipca 2014 r.

Nie przeprowadzono audytu zewnętrznego.

1.4. Termin realizacji zamówienia: od 1 października do 28 listopada 2014 r.

2. Warunki udziału w postępowaniu.

2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które:

a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,

b) nie byli karani za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) są uprawnione do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r.
o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz. 649.) lub posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 885 j.t.) lub w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego,

d) posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych, związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego,

e) spełniają określony w „Wytycznych dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r. wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta.

 

2.2. W celu potwierdzenia spełniania określonych w pkt. 2.1 warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) wykaz wykonanych audytów obejmujących badanie prawidłowości wykorzystania środków publicznych przy realizacji projektów infrastrukturalnych zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty,

e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wskazanych w w/w wykazie,

f) oświadczenie podmiotu składającego ofertę oraz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu dot. bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 5a i 5b do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

2.3. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu podmiotu składającego ofertę.

3. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

3.1. Pisemną ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.

3.2. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

3.4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela podmiotu, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

3.5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa lub osobę upoważnioną do podpisywania oferty.

3.6. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku (ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 114 - sekretariat) w terminie do 16 września 2014 r. do godz. 15.30.

3.7. Ofertę należy złożyć w zamkniętym i nieprzeźroczystym opakowaniu zaadresowanym z dopiskiem: „Oferta – audyt zewnętrzny na zakończenie okresu trwałości projektów:

4. Informacje dodatkowe:

4.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku (ul. Piłsudskiego 6, 19-300 Ełk, pok. 103) dnia 17 września 2014 r. o godz. 12.00.

4.2. Umowa zostanie zawarta z podmiotem, który będzie spełniał wszystkie warunki udziału
w postępowaniu, a także złoży prawidłową pod kątem formalno-prawnym i najkorzystniejszą cenowo ofertę.

4.3. Niniejsze postępowanie zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) jest prowadzone bez zastosowania przepisów cytowanej ustawy.

4.4. Wszelkie pytania i wątpliwości dot. niniejszego postępowania należy kierować do pracownika Wydziału Strategii i Rozwoju – Renata Samełko, Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju, e-mail:

<e-mail>

, tel.: (0-87) 73-26-115.

 

 

Prezydent Miasta

Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony