ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-06-24 10:14:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, dnia 23.06.2014 r.

MK-K.6220.9.2013

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz.267), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

zawiadamiam

strony postępowania, że na wniosek z dnia 05.11.2013 r. uzupełniony pismem w dniu 27.05.2014 r. Pana Leszka Śmieszalskiego, 10-608 Olsztyn, ul. Gdyńska 21 pełnomocnika P4 Sp. z o.o. 02-677 Warszawa, ul. Taśmowa 7, Prezydent Miasta Ełku wszczął postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej operatora P4 Sp. z o.o. na nieruchomości położonej w Ełku przy ul. Emilii Plater 18A, oznaczonej nr ewid. 3322/1 i 3350/17, obręb 3 Ełk.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Ełk: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Ełk.

Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pokój nr 373 w godzinach 8.00 – 15.30, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 Kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.

Zgodnie z art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Kamil Buksa

 

Otrzymują:

1. Wnioskodawca – Pan Leszek Śmieszalski, pełnomocnik P4 Sp. z o.o.

2. Strony postępowania poprzez podanie do publicznej wiadomości (art. 49 Kpa.)

3. a / a

« powrót do poprzedniej strony