Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Zgodnie z art. 17 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990 r. Nr 32, poz. 191 z późn. zm.)
informuję, że
w siedzibie tut. urzędu, przy ul. marsz. J. Piłsudskiego nr 4, w dniach 5 czerwca 2014 r. – 7 lipca 2014 r. wywieszono na tablicy ogłoszeń (I piętro) protokół z komunalizacji mienia będącego własnością Skarbu Państwa, w użytkowaniu wieczystym Gminy Miasto Ełk, w skład którego wchodzą niżej wymienione nieruchomości, stanowiące fragmenty pasów drogowych ulic gminnych:
Lp. |
Obręb ewidencyjny, położenie |
Numer ewidencyj ny działki |
Powierzchnia działki (ha) |
Numer księgi wieczystej |
---|---|---|---|---|
1 |
1 – Ełk 1, Miasto Ełk |
147/1 |
0,0018 |
OL1E/00063848/8 |
2 |
1 – Ełk 1, Miasto Ełk |
147/3 |
0,1818 |
OL1E/00063848/8 |
3 |
3 – Ełk 3, Miasto Ełk |
3321/18 |
0,0648 |
OL1E/00066252/4 |
W okresie wyłożenia protokołu inwentaryzacyjnego dodatkowe informacji w przedmiotowej sprawie udzielane są przez wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miasta Ełku, pok. nr 234, tel. 87 732 61 55.
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz