ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-02-28 14:21:02 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, dnia 3 marca 2014 roku

PG-PP.6721.1.2014.AB

OBWIESZCZENIE

             Na podstawie art. 17 pkt 1 w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz.1227 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr XL.388.2014 z dnia 25 lutego 2014 roku w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego obszar położony na terenie miasta Ełk w rejonie ulic Cmentarnej, Kochanowskiego, Matejki, Kilińskiego, Koszykowej i Pięknej w Ełku, zwanej „Ełk – Piękna II” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.

            Celem zmiany planu jest w szczególności zmiana przeznaczenia kwartałów, oznaczonych symbolami: część 21MN; 22MN; 23UH; część 24 KS i 04D1/2.

            Wnioski do przedmiotowej zmiany planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do dnia 25 marca 2014 r. w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, lub bezpośrednio w Urzędzie Miasta w Ełku (pok. nr 114) lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail

<e-mail>

, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 Z up. Prezydenta

Marta Herbszt

Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego

i Gospodarki Nieruchomościami

« powrót do poprzedniej strony