ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-10-21 08:33:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu pod nazwą: „Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta i Gminy Ełk oraz Gminy Stare Juchy na lata 2013 – 2022'

Ełk, dnia 21.10.2013 r.


MK-K.7243.50.2013

 

OGŁOSZENIE

PREZYDENTA MIASTA EŁKU

Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r. Nr 5, poz. 13 z późn. zm.)

zawiadamiam

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu pod nazwą: „Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta i Gminy Ełk oraz Gminy Stare Juchy na lata 2013 – 2022".

Projekt w/w opracowania dostępny jest:

1) na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku pod adresem

   http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/80/Inne_ogloszenia/,

2) w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk, pok. 244, w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek: 8:00 – 16:00, wtorek – piątek 7:30 – 15:30.

Termin konsultacji: 21 dni od dnia ogłoszenia projektu na stronie internetowej Urzędu Miasta Ełku.

Uwagi do w/w projektu należy składać na formularzu zgłaszania uwag stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia:

1) w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19–300 Ełk, pok. 244,

2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

<e-mail>

.

 

Z up. PREZYDENTA

Z-ca Prezydenta Miasta

Artur Urbański

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony