ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-06-03 12:51:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Obwieszczenie informujące o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn. 'Przebudowa ulicy Suwalskiej wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w Ełku'.

Ełk, dnia 03.06.2013 r.

MK-K.6220.4.2013

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz.267), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227)

zawiadamiam

że w dniu 29 maja 2013 r. wpłynął wniosek Haliny Bender – Prezesa Zarządu „Zespół Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Marsz.J.Piłsudskiego 2 o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn.„ Przebudowa ulicy Suwalskiej wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej, w Ełku”.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Ełk: http://biptest.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Ełk.

Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pokój nr 373 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.

Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.

Zgodnie z art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

PREZYDENT MIASTA

Tomasz Andrukiewicz

 

Otrzymują:

1. Wnioskodawca – „Zespół Inwestycji” Sp. z o.o. w Ełku

2. Strony postępowania poprzez podanie do publicznej wiadomości (art. 49 Kpa.)

3. a / a

« powrót do poprzedniej strony