ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-04 14:02:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, dnia 3 grudnia 2012 r. 

SR.042.9.2012

Zaproszenie do składania ofert na stanowisko

specjalisty ds. działań towarzyszących

w projekcie „Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych”

współfinansowanym ze środków Programu Współpracy Trangranicznej Litwa – Polska 2007-2013

Projekt „Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Miastem Ełk oraz Szkołą Podstawową Panemune w Olicie. Głównym działaniem w projekcie jest termomodernizacja Zespołu Szkół Samorządowych w Ełku oraz Szkoły Podstawowej w Olicie.

1. Zatrudnienie w formie: umowa-zlecenie.

2. Termin: od dnia podpisania umowy do 31.03.2014.

3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

§                      minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z technologiami energooszczędnymi oraz odnawialnymi źródłami energii.

4. Zakres zadań:

§                      opracowanie koncepcji oraz treści (dla części dotyczącej Miasta Ełk) folderu promującego technologie energooszczędne i odnawialne źródła energii zastosowane w miastach Ełk oraz Olita, współpraca przy opracowaniu folderu z partnerem litewskim z Olity, folder będzie zbiorem dobrych praktyk wydanym w nakładzie 1000 egzemplarzy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za  przygotowanie opisu zastosowanych technologii w poszczególnych budynkach których właścicielem jest Gmina Miasto Ełk, przeprowadzenie analizy osiągniętych oszczędności dla każdego z przedstawionych budynków, a także wykonanie zdjęć w wysokiej rozdzielczości, folder będzie zawierał minimum 20 stron (po 10 stron dla każdego partnera) – wydanie folderu zaplanowane jest na I kwartał 2014 r.;

§                      udział w 1-dniowej konferencji podsumowującej projekt w Olicie - organizacja konferencji zaplanowana jest na I kwartał 2014 r.;

§                      udział w 2-dniowej wizycie studyjnej w Ełku, a także przygotowanie jej merytorycznej części (wybór prelegenta, dobór poruszanych tematów istotnych z punktu widzenia specyfiki miasta Ełk, przygotowanie materiałów informacyjnych, zorganizowanie wizyty na kilku miejskich obiektach, w których zastosowane są technologie enrgooszczędne), podczas wizyty przedstawiciele partnera projektu zapoznają się z technologiami energooszczędnymi wdrożonymi w mieście Ełk, uczniowie ełckiej szkoły oraz uczniowie olickiej szkoły uczestniczyć będą w zajęciach dydaktycznych „Technologie energooszczędne i odnawialne źródła energii – moda czy przyszłość Ziemi?” – organizacja wizyty zaplanowana jest na III kwartał 2013 r.;

§                      udział w 2-dniowej wizycie studyjnej w Olicie – organizacja wizyty zaplanowana jest na II kwartał 2013 r.

§                      w miarę potrzeby współudział w innych działaniach projektu związanych z tematyka technologii energooszczędnych.

Wynagrodzenie wykonawcy wypłacane będzie na podstawie przedstawionego rachunku oraz protokołu z przeprowadzonych zadań, w tych miesiącach w których wykonawca będzie wykonywał poszczególne zadania. Zatem całkowita kwota przedstawiona w ofercie cenowej zatrudnionej osoby będzie wypłacana ratalnie – w miesiącach w których wykonywane były zadania na rzecz projektu.

5. Oferta powinna zawierać:

- dokumenty potwierdzające doświadczenie o którym mowa w punkcie 3;

- specyfikację przewidywanych całkowitych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia.

W/w dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 grudnia 2012 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na specjalistę do projektu „Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych”:

1)      osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, pok. Nr 114,

lub

2)      pocztą na adres – Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu pocztą po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Magdalena KlimowiczMenadżer projektu, Wydział Strategii i Rozwoju w UM Ełku , tel. (087) 732 61 44, m.klimowicz @um.elk.pl.

Prezydent Miasta Ełku

                                                                                                                                                  Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony