Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Ewidencje i rejestry Urzędu Miasta Ełku
Ewidencje Urzędu Miasta Ełku:
Dodatków mieszkaniowych
ewidencję prowadzi Referat Lokalowy Wydziału Mienia Komunalnego
Działalności gospodarczej
ewidencję prowadzi Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej
Mieszkańców
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Obiektów świadczących usługi hotelarskie
ewidencję prowadzi Wydział Promocji i Spraw Społecznych
Pracowników Urzędu
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Organizacji Pracy - stanowisko ds. kadr
Pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Organizacji Pracy - stanowisko ds. kadr
Skarg i wniosków
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Referat Audytu, Jakości i Kontroli
Sprzedaży lokali mieszkalnych na terenie miasta
ewidencję prowadzi Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Sprzedaży nieruchomości gruntowych niezabudowanych, lokali użytkowych na terenie miasta
ewidencję prowadzi Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Umów zleceń i umów o dzieło
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Organizacji Pracy - stanowisko ds. organizacyjnych
Wydanych i utraconych dowodów osobistych
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Zezwoleń na zbiórki publiczne
ewidencję prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Obrony Cywilnej i Spraw Wojskowych
Rejestry Urzędu Miasta Ełku:
Postanowień, oświadczeń, apeli
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
Psów uznanych za agresywne
rejestr prowadzi Wydział Mienia Komunalnego
rejestr prowadzi Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej
Rejestr licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
rejestr prowadzi Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej
Rejestr nieruchomości gminnych oddawanych w dzierżawę i użyczenie
rejestr prowadzi Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Gospodarki Nieruchomościami
Rejestr nieruchomości gminnych oddanych w trwały zarząd
rejestr prowadzi Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Gospodarki Nieruchomościami
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Obrony Cywilnej i Spraw Wojskowych
Rejestr wydanych decyzji o przkształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i nabycia przez użytkowników wieczystych prawa własności
rejestr prowadzi Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Gospodarki Nieruchomościami
rejestr prowadzi Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej
rejestr prowadzi Samodzielny Referat Działalności Gospodarczej
Umów i zleceń Urzędu Miasta
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Organizacji Pracy - stanowisko ds. organizacyjnych
Uchwał Rady Miasta Ełku
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
Wyborców
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny - Referat Spraw Obywatelskich
Zarzadzeń Prezydenta Miasta Ełku
rejestr prowadzi Wydział Organizacyjny