ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-19 12:11:32 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału - Aneta Werla, tel. 087 73 26 280
stanowisko ds. koordynacji działań gospodarczych - Zbigniew Dąbrowski, tel. 087 73 26 282
stanowisko ds. informacji, analiz i promocji - Piotr Gałuszka, tel. 087 73 26 281
stanowisko ds. ochrony zdrowia i opieki społecznej - Anna Lewandowska, tel. 087 73 26 274
stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi - Maciej Juchniewicz, tel. 087 73 26 274
pomoc administracyjna - Magdalena Sulżycka, tel. 087 73 26 282

Do zadań Wydziału Promocji i Spraw Społecznych należy:
- W zakresie kultury i kultury fizycznej:
1. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk oraz nadzór nad ich realizacją
2. Stwarzanie warunków i podejmowanie działań, zapewniających rozwój twórczości artystycznej , a w szczególności zapewnienie opieki nad rozwojem amatorskiego ruchu artystycznego i kulturalnego,
3. Współpraca ze stowarzyszeniami realizującymi zadania gminy z zakresu kultury oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami.
4. Współpraca w planowaniu i realizacji usług kulturalnych świadczonych przez jednostki kultury.
5. Współpraca z instytucjami kultury finansowanymi z budżetu Miasta Ełk.
6. Współpraca ze środowiskami artystycznymi, ze stowarzyszeniami działającymi w zakresie kultury.
7. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu jednostkom kultury finansowanym z budżetu Miasta Ełk.
8. Prowadzenie rejestru samorządowych jednostek kultury.
9. Inicjowanie, opiniowanie i zatwierdzanie planów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
10. Współpraca z MOSiR w planowania i realizacji usług z zakresu kultury fizycznej i sportu.
11. Współpraca ze stowarzyszeniami, klubami i uczniowskimi klubami sportowymi realizującymi zadania gminy z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami.
12. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOSiR.
13. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem i zabezpieczeniem obiektów sportowo-rekreacyjnych,
14. Współpraca w planowaniu i nadzór nad realizacją imprez masowych realizowanych przez MOSiR.
15. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków przeznaczonych na kulturę fizyczną, sport i turystykę,
16. Nadzór nad przygotowaniami do sezonu turystyczno-wypoczynkowego,
17. Współpraca z jednostkami kultury i MOSiR w zakresie planowania i organizowania obchodów świąt państwowych, uroczystości miejskich .
18. Projektowanie we współpracy z jednostkami kultury i MOSiR planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
19. Planowanie i współpraca ze stowarzyszeniami realizujące zadnia gminy z zakresu czasu wolnego dzieci i młodzieży. Wykup usług oraz nadzór nad ich realizacją.
20. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na organizację czasu wolnego dzieci i młodzieży.
- W zakresie spraw społecznych:
1. Projektowanie we współpracy z MOPS planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
2. Współpraca z PRO MEDICA w realizacji zadań gminy z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.
3. Wnioskowanie w sprawach tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania statutu MOPS.
4. Opiniowanie, planowanie i wnioskowanie w sprawach rozdziału środków na realizację zadań gminy z zakresu opieki społecznej oraz oświaty i wychowania.
5. Współpraca ze stowarzyszeniami i instytucjami pożytku publicznego realizującymi zadania gminy z zakresu oświaty i wychowania, opieki społecznej i ochrony zdrowia oraz nadzór nad wykonywanymi zadaniami.
- W zakresie promocji Miasta:
1. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Miasta, w tym:
a) inicjowanie i współudział w organizacji przedsięwzięć promujących Miasto,
b) prowadzenie współpracy ze środowiskami w kraju i za granicą,
c) przygotowywanie propozycji wydawnictw oraz innych materiałów promocyjnych,
d) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w krajowych
i zagranicznych imprezach targowych, organizacja stoisk,
e) prowadzenie i bieżące aktualizowanie oficjalnej strony internetowej Urzędu,
f) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
g) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu.
2. Wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie, lub decyzji o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej.
3. W zakresie prowadzenia spraw związanych z realizacją zadań Miasta w dziedzinie turystyki:
a) prowadzenie ewidencji pól biwakowych na terenie Miasta,
b) prowadzenie ewidencji obiektów spełniających wymagania niezbędne do prowadzenia w nich usług hotelarskich, dokonywanie zmian zapisów dotyczących rodzaju obiektów.
4. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na wykorzystywanie herbu Miasta Ełk.
5. Współdziałanie z Sekretarzem Miasta w zapewnieniu niezbędnej obsługi Prezydenta Miasta w zakresie wynikającym między innymi z jego funkcji reprezentacyjnych.
6. Organizacyjne zabezpieczenie wizyt delegacji krajowych i zagranicznych, przedstawicieli korpusu dyplomatycznego, osobistości życia publicznego.
7. Koordynacja prac związanych z udziałem Miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych,
8. Prowadzenie badań opinii publicznej.
9. Współpraca z komitetami społecznymi.
10. W zakresie opracowywania i realizacji programów współpracy zagranicznej:
a) opracowywanie rocznych i wieloletnich planów współpracy, w tym harmonogramów ich realizacji oraz kosztów z nich wynikających.
b) przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizowaną współpracą, w tym projektów umów.
c) realizowanie spraw związanych z prowadzoną współpracą z organizacjami międzynarodowymi oraz miastami partnerskimi.
d) organizowanie wyjazdów zagranicznych przedstawicieli Miasta.
e) prowadzenie ewidencji wniosków i propozycji wyjazdów zagranicznych i przyjazdów delegacji, dokumentowanie sprawozdań z ich realizacji.
f) prowadzenie ewidencji wydatków związanych z realizowaną współpracą, w tym kosztów związanych ze służbowymi delegacjami, prognozowanie i planowanie wydatków.
g) koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych.
- W zakresie Rozwoju Miasta:
1. Informowanie o możliwościach i warunkach inwestowania w Mieście poprzez:
a) opracowywanie i wydawanie ofert inwestycyjnych Miasta,
b) organizowanie prezentacji Miasta w kraju i za granicą,
c) organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów o tematyce gospodarczej,
d) zlecanie publikacji w prasie krajowej i zagranicznej,
e) opracowywanie koncepcji oraz projektów dotyczących przedsięwzięć gospodarczych.
2. Współdziałanie z samorządem gospodarczym, organizacjami pracodawców oraz innymi organizacjami przedsiębiorców.
3. Inspirowanie działań i podejmowanie czynności mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy Unii Europejskiej.

« powrót do poprzedniej strony