Inne ogłoszenia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja dotycząca gospodarowania odpadami komunalnymi na nieruchomościach niezamieszkałych
Informacja ogłoszona dnia 2023-10-17 13:38:24 przez Paweł Górski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469)
Prezydent Miasta Ełku
informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Ełku od dnia 1 czerwca 2024 r. do dnia 30 listopada 2026 r.
Zgodnie z uchwałą nr XXXIV.340.2021 Rady Miasta Ełku z dnia 29 września 2021 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, miejskim systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte są nieruchomości, na których w części nieruchomości zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz właściciele nieruchomości niezamieszkałych:
- będących w posiadaniu samorządowych jednostek budżetowych oraz samorządowych instytucji kultury Gminy Miasta Ełku,
- na których znajdują się placówki objęte systemem oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.), żłobki, szkoły muzyczne, szkoły wyższe,
- będących siedzibami: Urzędu Miasta Ełku, Starostwa Powiatowego w Ełku oraz związków międzygminnych,
- na których założone są rodzinne ogrody działkowe bądź znajdują się domki letniskowe i innych wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
W związku z powyższym Prezydent Miasta Ełku wyznacza termin od dnia 16 października 2023 r. do dnia 15 grudnia 2023 r. na:
- odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie oświadczenia;
- złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem, przy czym w oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę lub przedsiębiorcę, z którymi zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Oświadczenia są skuteczne od dnia 1 czerwca 2024 r., tj. od dnia, w którym zacznie obowiązywać kolejna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z tereny Gminy Miasta Ełku i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania umowy.
ZASTĘPCA PREZYDENTA
MIASTA
Mirosław Hołubowicz
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja dotycząca gospodarowania odpadami komunalnymi na nieruchomościach niezamieszkałych Drukuj informację Informacja dotycząca gospodarowania odpadami komunalnymi na nieruchomościach niezamieszkałych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Górski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-17 13:35:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Górski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-17 13:38:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Górski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-17 13:38:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 65 raz(y) |