ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ełku zawiadamiające strony postępowania o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn. "Przebudowa stacji bazowej telefonii komórkowej BT43913 Ełk Północ".

Informacja ogłoszona dnia 2019-11-21 15:16:54 przez Maria Ostrowska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PREZYDENT MIASTA EŁKU
Ełk, 21 listopada 2019 r.
MK-K.6220.9.2019.RG
 
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
zawiadamiające o wszczęciu postępowania
 
Działając na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018 r. poz. 2081 z późń. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2018 r. poz. 2096 z późn. zmian.),
 
zawiadamiam
 
że z wniosku Polkomtel Infrastruktura Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 4, w imieniu której działa pełnomocnik Pani Zuzanna Pietruczenik-Miszke, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pn. „Przebudowa stacji bazowej telefonii komórkowej BT43913 Ełk Północ”. Lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr 125/1 przy ul. 11 Listopada 2, 19-300 Ełk.
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości w dniu 21 listopada 2019 r. na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Ełk: http://bip.elk.warmia.mazury.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Ełk.
Z treścią wniosku można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Ełku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, pokój nr 247 w godzinach 8.00 – 15.00. Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, osobiście przez pełnomocnika lub na piśmie a także za pomocą poczty elektronicznej na adres
Zgodnie z art. 49 Kpa, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
                                              Z up. PREZYDENTA
                                              Z-ca Prezydenta Miasta
                                              Mirosław Hołubowicz
 
 
Otrzymują:
1. Pełnomocnik – Zuzanna Pietruczenik Miszke
    Electronic Control System
    80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76
2. Strony postępowania poprzez podanie do publicznej wiadomości (art. 49 Kpa.)
3. a / a

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Gorczyca
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-21 15:16:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-21 15:16:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-21 15:16:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
327 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony