ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

zawiadomienie o wszczęciu postępowania w spr. ustalenia warunków zabudowy dla inwest. polegającej na zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego zlokalizowanego w parterze budynku mieszkalno-usługowego, na lokal o funkcji mieszkalnej.

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-24 12:39:29 przez Julita Stupak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PG-PP.6730.18.2024.JS
Ełk, dnia 18 czerwca 2024 r.
 
ZAWIADOMIENIE
 
 
Zawiadamiam, że zgodnie z art. 61 § 4 kpa, oraz art. 52 ust. 1 i art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z póżn. zm.) na wniosek Pana J.M.M., w dniu 11 czerwca 2024 r. (data wpływu wniosku), wszczęte zostało postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania lokalu usługowego zlokalizowanego w parterze budynku mieszkalno-usługowego, na lokal o funkcji mieszkalnej.
Lokalizacja inwestycji - obręb 1 miasta Ełku, ul. Wojska Polskiego 43 lok..., dz. nr 1406.
Teren określony we wniosku nie jest objęty ustaleniami żadnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Jednocześnie informuję, iż Rada Miasta Ełku w dniu 30 listopada 2022 roku podjęła uchwałę nr XLVIII.485.2022 w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Promenada”, na obszarze obejmującym m.in. działkę nr 1406.
Ze względu na skomplikowany charakter sprawy, związany z obowiązkiem wykonania analizy zagospodarowania terenów sąsiednich oraz koniecznością dokonania uzgodnień przewidzianych ustawą, jej załatwienie przewiduje się do 12 sierpnia 2024 roku.
Akta przedmiotowej sprawy są do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pokój nr 233.
Ponadto, mając na uwdze, iż w niniejszym postępowaniu bierze udział wiecej niż dwadzieścia stron, zgodnie z art. 49a. Kpa, dalsze czynności w przedmiotowej sprawie będą dokonywane w formie publicznego obwieszczenia, poprzez udostępnienie kolejnych pism w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie:
 
Obwieszczenie w niniejszej sprawie zostanie podane do publicznej wiadomości i wywieszone na okres 14 dni od dnia 6 maja 2024 roku na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta w Ełku oraz umieszczone na stronie internetowej Urzędu Miasta w Ełku.
 
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Julita Stupak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-24 12:39:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Julita Stupak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-24 12:39:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Julita Stupak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-24 12:39:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony