ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej projektu PR/1/036/2018, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa

Informacja ogłoszona dnia 2023-08-08 13:05:06 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, dnia 8 sierpnia 2023 r.
 
SR.042.7.6.2021
 
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej projektu PR/1/036/2018, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa
 
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, zatem niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
 
Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych (Zarządzenie Nr 889.2021 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 21 lipca 2021 r.).
 
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4
19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
Wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie parku na os. Konieczki w Ełku, o wymiarach: 70 cm x 120 cm, zamontowanej w gruncie na słupku, płyta typu dibond lub inny trwały materiał, odporny na działanie warunków atmosferycznych, grafika – wydruk UV z laminatem lub inny o wysokiej odporności na działanie warunków atmosferycznych, tło – białe.
 
Logotypy dostępne sa do pobrania pod linkiem https://www.plru.eu/pl/pages/70
Wzór tablicy:
 
Treść i wygląd tablicy zostanie wstępnie ustalona z Zamawiającym, poprzez przekazanie projektu w wersji elektronicznej na adres e-mail:
 
III. Terminy realizacji zamówienia:
Do dnia 4 września 2023 r.
 
IV. Oferta powinna zawierać:
Koszt wykonania przedmiotu zamówienia (cena brutto).
 
V. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę na ząłaczniku nr 1 oraz klauzulę informacyjną należy złożyć do dnia 17 sierpnia r. do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie oraz montaż tablicy pamiątkowej dla projektu PR/1/036/2018 – SR.042.7.6.2021.
 
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Magdalena Kowalewska, tel. 87 732 61 44, .
 
VIII. Postanowienia końcowe  
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
 
VII. Załączniki
  1. Formularz ofertowy.
  2. Klauzula informacyjna.
Tomasz Andrukiewicz
Prezydent Miasta Ełku

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M. Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-08 13:02:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Klimowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-08 13:05:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Klimowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-21 09:19:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
56 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony