Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla inwestycji: pn. „Zakup 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku”
Informacja ogłoszona dnia 2023-05-11 14:44:46 przez Anna Wielgat, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 11 maja 2023 r.
SR.042.11.4.2023
Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej
Zapytanie ofertowe
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do Zarządzenia nr 678.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 29 grudnia 2020 r.)
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty
opracowanie, wykonanie oraz montaż jednostronnej tablicy informacyjnej dla inwestycji: pn. „Zakup 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku”, który otrzymał dofinansowanie w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią,
- tablica musi zostać wykonana z materiałów odpornych na czynniki atmosferyczne, zamontowana na 1 słupku. Cena oferty winna zawierać również montaż w podłożu – wmurowanie słupka.
- rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość),
- ilość – 1 szt. zamontowana przy ul. Łukasiewicza – w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- treść i wygląd tablicy zostanie ustalona z Zamawiającym poprzez przekazanie projektu w wersji elektronicznej na adres e-mail: ,
- po wykonaniu zlecenia Wykonawca prześle na adres e-mail: zdjęcia wykonanych tablic,
- wytyczne w sprawie grafiki tablicy dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/nfosigw/informacje-ogolne
III. Termin realizacji zamówienia
do 31 maja 2023 roku.
IV. Oferta powinna zawierać:
Całkowity koszt związany z przedmiotem zamówienia (cena brutto) na formularzu nr 1 oraz klauzulę informacyjną RODO
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna) do dnia 19 maja b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie, wykonanie oraz montaż jednostronnej tablicy informacyjnej dla inwestycji: pn. „Zakup 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku”,
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana w formie protokołu przekazanego drogą mailową oferentom, następnie zostanie podpisana umowa z Wykonawcą.
- Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu.
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
VIII. Postanowienia końcowe
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
IX. Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Klauzula informacyjna RODO.
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla inwestycji: pn. „Zakup 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku” Drukuj informację Zaproszenie do składania oferty na opracowanie, wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla inwestycji: pn. „Zakup 5 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą w Ełku”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Wielgat |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-11 14:33:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Wielgat |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-11 14:44:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Wielgat |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-22 15:48:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 45 raz(y) |