ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2023 roku.

Informacja ogłoszona dnia 2023-01-02 09:20:56 przez Ilona Paczyńska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie operatów szacunkowych określających wartości praw do nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Miasta Ełk w 2023 roku.
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do zarządzenia nr 678.2020 Prezydenta Miasta z dnia 29 grudnia 2020 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
NIP 848-18-25-438, REGON 790671076
II. Przedmiot oferty:
Sporządzanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości gruntowych i lokalowych.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
III. Termin wykonywania:
od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
IV. Zawartość oferty:
Oferta cenowa winna zostać złożona na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4 poprzez złożenie w pok.02 (Biuro Obsługi Kancelaryjnej) lub wysyłkę do dnia 13 stycznia 2023 r., do godz. 15:30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wyceny nieruchomości”.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
3. W przypadku wysłania oferty pocztą lub kurierem ważna jest data wpływu do siedziby, a nie data nadania.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. Z wykonawcą zostanie podpisana umowa.
3. Na wybór oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoby do kontaktu:
1. Marta Herbszt – Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, tel. 87 732 62 36, ,
2. Sylwia Prądzyńska – Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami, tel. 87 732 61 19, e-mail: ,
3. Ilona Paczyńska-Dożynko – pracownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami, tel. 87 732 62 32, e-mail:
 
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ilona Paczyńska-Dożynko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-02 09:14:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ilona Paczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-02 09:20:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ilona Paczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-02 09:20:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
114 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony