Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego realizacji projektu pn.: „Transgraniczna społeczność zrozumienia”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-07-12 10:25:10 przez Emilia Lankamer
Akapit nr - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert na opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego realizacji projektu pn.: „Transgraniczna społeczność zrozumienia”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020.
Do ww. zamówienia przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych nie mają zastosowania, ponieważ wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Zapytanie ofertowe prowadzone będzie zgodnie Zarządzeniem Nr 678.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Ełku oraz Zarządzeniem Prezydenta Miasta Ełku z dnia 17 sierpnia 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Ełku, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego realizacji projektu pn.: „Transgraniczna społeczność zrozumienia”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020.
- lokalizacja w serwisie zawierającym wiadomości z regionu/powiat ełcki;
- rozmiar artykułu: format A4,
- informacje, które powinien zawierać artykuł:
- logo Unii Europejskiej (flaga);
- logo Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa – Polska;
- napis: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego;
- logo Ełku lub herb Miasta Ełku;
- opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 204-2020, a także nazwę Beneficjenta;
- opis realizowanej inwestycji;
- w artykule ma zostać zamieszczone co najmniej 1 zdjęcie.
- Wykonawca odpowiada za napisanie artykułu, jego zredagowanie i opublikowanie;
- layout artykułu (ostateczna wersja artykułu wraz ze zdjęciami) musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do 10 sierpnia 2022 r.
- Artykuł powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi, które dostępne są na stronie www.lietuva-polska.eu.
III. Termin publikacji: od daty podpisania umowy do 19 sierpnia 2022 r.
IV. Oferta powinna zawierać:
Koszt wykonania przedmiotu zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć do dnia 20.07.2022 r. do godz. 15:30 w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna).
- Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na artykuł dla projektu „Transgraniczna społeczność zrozumienia”.
VI. Sposób oceny ofert:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. Informacja o wybranych ofertach zostanie zamieszczona w formie protokołu w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie miasta Ełk, następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
VII. Osoba do kontaktu:
Osoba do kontaktu: Emilia
">');
// -->
Lankamer,
, 87 732 61 21.
VIII. Postanowienia końcowe
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 922) niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia czynności kontrolnych i audytowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Zastępca Prezydenta Miasta
Artur Urbański
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego realizacji projektu pn.: „Transgraniczna społeczność zrozumienia”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020. Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego realizacji projektu pn.: „Transgraniczna społeczność zrozumienia”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020.