ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na przygotowanie, obsługę techniczną i realizację Kongresu Samorządów prowadzonego przez 2 ekspertów w formie online w ramach projektu pn.: „Smart Parking – zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku”

Informacja ogłoszona dnia 2021-04-23 13:00:18 przez Patrycja Łapińska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 23 kwietnia 2021 r.
MK-D.042.5.15.2019     
Zaproszenie do składania oferty
Zapytanie ofertowe
 
Postepowanie będzie prowadzone zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (załącznik do Zarządzenia nr 678.2020 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 29 grudnia 2020 r.).
 
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
  1. Zorganizowanie wydarzenia online - Kongres Samorządów – „Rola parkingu w systemach transportowych miasta” dla samorządów z województwa warmińsko – mazurskiego oraz sąsiedniego podlaskiego, wymiana doświadczeń, omówienie wdrożonego pilotażu w Ełku, dyskusja na temat możliwości wdrożenia pilotażu w miastach średnich obu województw, zebranie opinii, analizy, dyskusje na temat celowości tworzenia płatnego parkowania, dyskusja na temat trudności z uporządkowaniem przestrzeni parkingowej, doświadczenia samorządów (60 przedstawicieli samorządów).
  2. Organizatorem Kongresu Samorządów jest Urząd Miasta Ełku.
  3. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, obsługa techniczna i realizacja Kongresu Samorządów prowadzonego przez 2 ekspertów w formie online w ramach projektu pn.: „Smart Parking – zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku”, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i budżetu państwa w ramach konkursu dotacji Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju pn. „HUMAN SMART CITIES. Inteligentne miasta współtworzone przez mieszkańców” zgodnie z poniższą specyfikacją:
    1. kompleksowa organizacja kongresu online
    2. zapewnienie minimum 2 prowadzących  -  ekspertów z wykształceniem technicznym oraz udokumentowanym doświadczeniem praktycznym w dziedzinie kształtowania przestrzeni, inżynierii ruchu,  zagadnień związanych z transportem i polityką parkingową oraz doświadczenie w prowadzeniu kongresów, konferencji, spotkań online
    3. zapewnienie platformy online wraz z licencją do realizacji kongresu w trybie online od minimum 60 do maksymalnie 100 osób przez co najmniej 4 godziny w dniu roboczym
    4. obsługa techniczna kongresu, obsługa techniczna sprzętu, platformy internetowej, moderacja interaktywnego czatu
    5. zapewnienie personelu (w niezbędnej liczbie osób) zapewniającego obsługę techniczną m.in. obsługę komputera, dbanie o poprawność i ciągłość transmisji online oraz możliwość skutecznej interakcji z uczestnikami kongresu, ciągłość działania i sprawność wszystkich elementów wyposażenia technicznego, w tym usuwanie ewentualnych awarii oraz czuwanie nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania oraz łączy
    6. opracowanie  we współpracy z Zamawiającym i ekspertami szczegółowego programu kongresu
    7. stworzenie listy proponowanych uczestników kongresu wraz z bazą adresową, mailową i telefoniczną
    8. zapewnienie odpowiedniej promocji kongresu wśród grupy docelowej, zapewnienie wymaganej w projekcie frekwencji -  min. 60 osób
    9. zapewnienie możliwości aktywnego udziału uczestników w systemie audio i video
    10. zapewnienia możliwości wyświetlenia prezentacji i / lub filmu
    11. nagranie kongresu i przekazanie nagrania Zamawiającemu.
  4. Planowany termin świadczenia usługi – 15 czerwca 2021 roku w godzinach 9:30 – 13:30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i godzin usługi w porozumieniu
    z Wykonawcą.
  5. Wstępna agenda kongresu:
                        godz. 9:45 – 10:00 – przygotowania techniczne
                        godz. 10:00 – 10:10 – powitanie
godz. 10:10 – 10:20 – prezentacja projektu „Smart Parking – zwiększenie dostępności miejsc parkingowych w Ełku”
godz. 10:20 – 11:30 – wystąpienie eksperta
godz. 11;30 – 11:20 – sesja pytań i  odpowiedzi
godz. 11:20 – 12:00 – wystąpienie eksperta
godz. 12;00 – 12:20 – sesja pytań i  odpowiedzi
godz. 12:20 – 12:50 – wymiana doświadczeń uczestników kongresu
godz. 12:50 – 13:00 – podsumowanie kongresu
  1. Przedstawiony zakres usług jest propozycją Zamawiającego i może ulec zmianie za jego zgodą.
  2. Wykonawca przygotuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram i opis realizacji usługi, w terminie 7 dni od podpisania umowy.
  3. Rozliczenia finansowe nastąpi między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu realizacji zlecenia w ciągu 14 dni, na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego i prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
III. Sposób złożenia oferty:
Oferta powinna zawierać specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena netto i brutto) w całości oraz z wyszczególnioną ceną za Kongres Samorządów - przygotowanie, obsługa techniczna i realizacja oraz za usługę ekspertów prowadzących Kongres w formie online, a także inne dane wymagane na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1). Załącznik musi być podpisany przez Wykonawcę.
IV. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (Biuro Obsługi Kancelaryjnej) do 5 maja b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
V. Sposób oceny ofert:
Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem w formie elektronicznej, a następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania. Od decyzji Gminy Miasta Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VI. Osoba do kontaktu:
Patrycja Łapińska, tel. 87 73 26 184, e-mail:
VII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Klauzula RODO

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Łapińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-23 12:56:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patrycja Łapińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-23 13:00:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patrycja Łapińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-23 13:00:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony