ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług eksperckich w zakresie przygotowania wymiaru przestrzennego Strategii Rozwoju Ośrodka Subregionalnego Ełk do roku 2030 w ramach instrumentu ZIT bis Ełk Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Informacja ogłoszona dnia 2021-04-09 15:19:23 przez Anna Wielgat, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 9 kwietnia 2021 r.
 
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług eksperckich w zakresie przygotowania wymiaru przestrzennego Strategii Rozwoju Ośrodka Subregionalnego Ełk do roku 2030
w ramach instrumentu ZIT bis Ełk Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
 
Rozeznanie rynku
Do niniejszego postępowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych nie mają zastosowania, ponieważ wartość przedmiotu zamówienia jest poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy. Postępowanie prowadzone zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk.
II. Przedmiot oferty
  1. ocena przewidywanych rezultatów realizacji strategii w wymiarze przestrzennym
    w odniesieniu do zaplanowanych celów i kierunków działań, wydanie pisemnych rekomendacji zmian;
  2. wsparcie w przygotowaniu modelu struktury funkcjonalno-przestrzennej gminy, który ma stanowić porządkujący składnik strategii, prezentując najważniejsze ustalenia rozwojowe osadzone przestrzennie, nakreślać stan docelowy obszarów i relacje między nimi:
  • ocena spójności formy tekstowej modelu w odniesieniu do wizji, celów i kierunków działań, wydanie pisemnych rekomendacji zmian, doprecyzowanie zapisów na bazie spotkań z zespołem ds. aktualizacji Strategii,
  • przygotowanie części graficznej o której mowa w art. 10e pkt. 4 ustawy o samorządzie gminnym:
- mapa zarysowująca podstawowy układ funkcjonalny ze schematycznie pokazaną siecią osadniczą, komunikacyjną i infrastrukturalną, elementami przyrodniczymi i innymi kluczowymi elementami/obszarami wynikającymi z treści Strategii (w największym stopniu wpływającymi na przestrzeń),
- mapa struktury funkcjonalno-przestrzennej MOF Ełk, prezentująca planowane zmiany
w przestrzeni w wyniku realizacji Strategii - obszary i kierunki podejmowanej interwencji, funkcje terenów, schemat powiązań infrastrukturalnych i funkcjonalnych, potencjalne konflikty przestrzenne, schematyczne rozmieszczenie projektów strategicznych oraz Obszarów Strategicznej Interwencji.
  • ocena zasadności i prawidłowości wyznaczenia Obszarów Strategicznej Interwencji
    w świetle zapisów Strategii (spójność), wydanie pisemnych rekomendacji zmian,
  • ocena zapisów dotyczących ustaleń i rekomendacji w zakresie kształtowania
    i prowadzenia polityki przestrzennej w gminie, wydanie pisemnych rekomendacji zmian,
  • ocena zapisów dotyczących wytycznych do sporządzenia dokumentów strategicznych, wydanie pisemnych rekomendacji zmian.
  1. Przedstawiony zakres usług jest propozycją Zamawiającego i może ulec zmianie za jego zgodą. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wymagań dotyczących zawartości strategii rozwoju gmin, określonych w ustawie o samorządzie gminnym, aktualnej w okresie obowiązywania umowy.
  2. Wykonawca przygotuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram
    i szczegółową metodologię realizacji usługi, w terminie 7 dni od podpisania umowy. Proces tworzenia modelu i stosowane narzędzia muszą być dobrane przez Wykonawcę w sposób gwarantujący możliwie wysoką jakość i skuteczność (zarówno na poziomie zbierania informacji, jak i samej analizy i wnioskowania).
  3. Zamawiający wesprze Wykonawcę w pozyskiwaniu danych/informacji niedostępnych publicznie, niezbędnych do realizacji zamówienia.
  4. Termin realizacji zamówienia:  45 dni od dnia podpisania umowy.
  5. Obowiązki Zamawiającego:
  • przekazanie danych i innych materiałów, będących w posiadaniu Urzędu Miasta Ełku,
  • współpraca i pozostawanie w stałym kontakcie z Wykonawcą,
  • udzielnie Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.
  1. Obowiązki Wykonawcy:
  • uwzględnienie rekomendacji ujętych w publikacji „Strategia rozwoju gminy. Praktyczny poradnik” (Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej)
  • udział w co najmniej 3 spotkaniach z zespołem ds. aktualizacji Strategii w formie online,
  • zgromadzenie/przygotowanie danych, raportów, analiz i innych materiałów niezbędnych
    do prawidłowej realizacji zamówienia,
  • zapewnienie atrakcyjnej i przejrzystej formy graficznej map,
  • przedstawianie Zmawiającemu wyników kolejnych etapów prac,
  • współpraca i pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym, w tym informowanie o stanie prac, problemach występujących w trakcie ich prowadzenia,
  • sprawna i terminowa realizacja przedmiotu zamówienia,
  • odniesienie się do zgłoszonych podczas konsultacji uwag i wprowadzenia do map uwzględnionych uwag/propozycji,
  • przedstawienie Zamawiającemu projektu modelu na 14 dni przed końcowym terminem realizacji umowy. Wykonawca w ciągu 5 dni przedstawi uwagi, które Wykonawca powinien uwzględnić (w przypadku ich odrzucenia przedstawi pisemne wyjaśnienie).
  • przekazanie przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej (w tym mapy
    w oddzielnych plikach (*.jpg ), (*.pdf), (*.svg z wyodrębnionymi warstwami poszczególnych elementów mapy) o podstawie min. 42 cm w rozdzielczości 300 dpi).
  • przekazanie praw autorskich Zamawiającemu.
  1. Warunki udziału w postępowaniu
    1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dokumentów dotyczących programowania rozwoju terytorialnego na poziomie krajowym, regionalnym i/lub lokalnym.
  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie dokumentów (referencje, protokoły odbioru, oświadczenia itp.) złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
  1. Sposób i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu (załącznik nr 1 – formularz ofertowy). Załącznik, wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Miasta Ełku, musi być podpisany przez Wykonawcę i osobę/osoby świadczące usługi eksperckie.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość, w terminie przez siebie ustalonym, jednorazowego uzupełnienia braków formalnych poprzez dostarczenie dokumentów, sprostowania oczywistych omyłek pisarskich, uzupełnienia podpisów.
    3. Ofertę należy złożyć do dnia 20 kwietnia 2021 r. do godz. 15:30 w siedzibie Urzędu Miasta
      w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 02 (kancelaria ogólna), w zamkniętej kopercie z tytułem „ZIT MOF Ełk - Oferta model przestrzenno-funkcjonalny”.
    4. Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
  2. Sposób oceny ofert
    1. Kryterium wyboru – najniższa całkowita cena brutto.
    2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana drogą elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym, następnie zostanie podpisana umowa z Wykonawcą.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
    4. Od decyzji Gminy Miasta Ełk nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
  3. Osoba do kontaktu
Urząd Miasta Ełku – Biuro Związku ZIT MOF Ełk
Patrycja Łapińska, tel.: 87 73 26 184, e-mail: 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Łapińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-09 15:11:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Wielgat
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-09 15:19:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Wielgat
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-21 14:38:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
275 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony