ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi – wykonanie 1 rollup’u w ramach projektu „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

Informacja ogłoszona dnia 2018-11-15 09:16:47 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi – wykonanie 1 rollup’u w ramach projektu „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy
i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
 
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 10 marca 2017 r. dla drugiego naboru oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk,
ul. Piłsudskiego 4,
19-300 Ełk
 
II. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie projektu graficznego i wytworzenie rollup’u oraz dostawa rollup’u uwzględniając poniższą specyfikację:
  • Opracowanie projektu graficznego i wytworzenie oraz dostawa rollup’u – sztuk 1;
  • Wymiary roll-up’u: 100 cm x 200 cm;
  • Tkanina do druku: baner o gramaturze minimum 500 g/m2 blockout gładki, mat, bez efektu zawijania się boków lub falowania materiału;
  • Wydruk jednostronny płaski, pełnokolorowy (CMYK), wysokiej rozdzielczości;
  • Stabilna aluminiowa konstrukcja: gruby, solidny, składany, aluminiowy maszt; kaseta aluminiowa z systemem rolującym (samonawijającym), aluminiowa listwa zatrzaskowa;
  • Gwarancja na roll-up: min. 36 mies;
  • W zestawie pokrowiec z usztywnieniem i uchwytem ułatwiającym transport;
  • Dostosowany do częstego przenoszenia, rozwijania i zwijania, wyposażony w pokrowiec.
  • Nadruk zgodny z informacjami i projektem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego (w formacie PSD, JPG, PDF);
  • Zamawiający przekaże Wykonawcy do wykorzystania materiały zdjęciowe do zamieszczenia na rollup’ie oraz logotypy;
  • Wykonawca przygotuje grafikę zgodnie z Wytycznymi Programu Interreg V-A Litwa-Polska.
III. Czas realizacji zamówienia:
Do 20 grudnia 2018 r.
IV. Sposób wyboru oferty:
1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
4. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
5. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
V. Przesłanki do zmiany lub rozwiązania umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających sfinansowanie przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn
niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
5) zaistnienia okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa,
nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na realizację
postanowień umowy,
6) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
7) aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby czy zmianę formy prawnej.
 
VI. Brak powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:
Wykonawca oświadcza, że: nie jestem powiązany/na osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tzn. nie występują żadne powiązana osobowe lub kapitałowe w rozumieniu wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
            a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
            b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Termin, miejsce oraz sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do 23 listopada 2018 r. do godziny 15:30 osobiście lub drogą pocztową (w zamkniętej kopercie) w Urzędzie Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem: Oferta na wykonanie 1 rollup’u w ramach projektu „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
VIII. Osoba do kontaktu:
Emilia Pachucka, e-mail: , 87 732 61 21
IX. Postanowienia końcowe:
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 922) niniejszym informuję, iż:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, zwany dalej w skrócie Administratorem.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego czynności kontrolnych i audytowych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
                                                                                                                                                              Zastępca Prezydenta Miasta
                                                                                                                                                                        Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Emilia Pachucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Pachucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-15 09:15:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-15 09:16:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-15 09:20:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
487 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony