ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych w ramach realizowanego projektu "Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski" z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-11 12:33:03 przez Magdalena Kowalewska

Akapit nr - brak tytułu

10 lipca 2018 r.
 
SR.042.2.2018
 
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych  w ramach realizowanego projektu  "Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski" z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.
 
 
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy. Postępowanie prowadzone jest na podstawie załącznika nr 5 - Szczegółowe warunki dla polskich beneficjentów dotyczące realizacji zamówień publicznych do Podręcznika Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska z dnia 10 marca 2017 r. dla drugiego naboru oraz Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.).
 
I. Zamawiający
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk
 
II. Przedmiot zamówienia
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych:
 
  1. Pamięć USB – 200 sztuk
Pendrive w kolorze niebieskim, zielonym, czarnym z oznakowaniem w jednym kolorze.
Każdy pendrive pakowany w metalowe pudełko z nadrukiem/grawerem na pudełku w jednym kolorze (logo Miasta Ełk oraz Programu Interreg V-A Litwa – Polska).
Pojemność pendrive: 16 GB, standard: USB 3.1.
Pendrive 2w1: złącza USB oraz micro USB.
Jeżeli istnieją koszty dostawy proszę je uwzględnić w ofercie.
Dostawa do Biura Zamawiającego.
 
  1. Przenośny bank energii (powerbank) – 200 sztuk.
Input: 5V/1A, Output: 5V/1A
Typ baterii: Lithium-ion
Czas pełnego ładowania: 3-4 godziny
Wymiary ok. 100mm x 20mm x 20 mm
Pojemność min 3300mAh
Obudowa aluminiowa
Nadruk logo w 4 kolorach, sitodruk
Zabezpieczenie typu Output over-current and over-voltage
Zabezpieczenie typu Input over-current and over-voltage
Wyłączenie Powerbanku w przypadku przegrzania
Zabezpieczenie przed zwarciem
Zabezpieczenie przed wyładowaniem elektrostatycznym (EDS)
Funkcja auto-on gdy urządzenie jest podłączone. Stan czuwania, gdy urządzenie jest odłączone
Funkcja sprawdzanie stanu naładowania.
Latarka LED
W zestawie kabel z końcówka do urządzeń z Androidem i produktów spółki Apple
 
  1. Czyścik do telefonów – 200 sztuk
Czyścik do ekranów (czyścik + kartonik 4/4 55x85 mm + woreczek PVC),
Wymiar czyścika: 30x40 mm,
Strona czyszcząca: mikrofibra z nadrukiem w pełnym kolorze (logo Miasta Ełk oraz Programu Interreg VA Litwa – Polska),
Część klejąca: silikon przylegający do płaskich powierzchni.
Jeżeli istnieją koszty dostawy proszę je uwzględnić w ofercie,
Dostawa do Biura Zamawiającego.
 
  1. Rysik do urządzeń z wyświetlaczem pojemnościowym – 200 sztuk
Plastikowy rysik z karabińczykiem i silikonową końcówką do smartfonów i tabletów.
Wymiar: 85 x 10 x 10 mm
Znakowanie: nadruk w 1 kolorze (logo Miasta Ełk oraz Programu Interreg V-A Litwa – Polska),
Jeżeli istnieją koszty dostawy proszę je uwzględnić w ofercie,
Dostawa do Biura Zamawiającego.
 
  1. Brelok do kluczy – 500 sztuk
Brelok wykonany z metalu i poliestru,
Znakowanie: grawer 
Wymiar: 60 x 28 x 12 mm,
Jeżeli istnieją koszty dostawy proszę je uwzględnić w ofercie,
Dostawa do Biura Zamawiającego.
 
  1. Słodycze – 500 sztuk
Krówki „ciągutki” o smaku śmietankowym.
Krówki z naturalnych składników bez konserwantów i ulepszaczy, bezglutenowe.
Opakowanie zbiorcze.
Okres przydatności min. 12 miesięcy.
znakowanie: nadruk (logo Miasta Ełk oraz Programu Interreg V-A Litwa – Polska).
Jeżeli istnieją koszty dostawy proszę je uwzględnić w ofercie.
Dostawa do Biura Zamawiającego.
 
  1. Zawieszka odblaskowa - 500 sztuk
Zawieszka odblaskowa miękka,
Odblask dwustronny,
Mocowanie: zapięcie mini karabińczyk lub łańcuszek,
Zastosowanie: do przywieszenia do plecaka, kurtki,
Znakowanie: nadruk (logo Miasta Ełk oraz Programu Interreg V-A Litwa – Polska).
Wymiar: 6-7 cm,
Kolor: różne kolory,
Kształt: kończyna.
 
Oferta powinna zawierać wizualizację każdego z 7 gadżetów będących przedmiotem zamówienia (bez nadruków).
 
III. Czas realizacji zamówienia
Do 27 sierpnia 2018 r.
 
IV. Sposób wyboru oferty
Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta.
Następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
V. Termin, miejsce oraz sposób złożenia oferty
Ofertę należy złożyć do 19 lipca 2018 r. do godziny 15:30 osobiście lub drogą pocztową (w zamkniętej kopercie) w Urzędzie Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk z dopiskiem: Oferta – gadżety promocyjne w ramach projektu „Promocja turystyki transgranicznej promującej dziedzictwo kulturowe Litwy i Polski”.
 
VI. Osoba do kontaktu
Emilia Pachucka, tel.: 87 73 26 121 e-mail:

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony