ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-15 13:32:03 przez Magdalena Kowalewska

Akapit nr - brak tytułu

Ełk, 15 listopada 2017 roku
 
SR.042.14.2.2016                    
 
Zaproszenie do składania oferty na
opracowanie oraz opublikowanie artykułu prasowego
 
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, które są realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków PO Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (załącznik do Zarządzenia nr 745/2016 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 18 sierpnia 2016 r.).
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
Opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu prasowego dotyczącego zakończenia realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
a) rozmiar artykułu: 1/2 strony,
b) numer strony: 5
c) informacje, które powinien zawierać artykuł:
  • znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz nazwy programu (w tym przypadku Infrastruktura i Środowisko);
  • flaga Unii Europejskiej oraz odniesienie słowne do Unii Europejskiej i Funduszu Spójności;
  • logo NFOŚiGW z odniesieniem słownym do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (loga dostępne są na stronie Funduszu: http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/dla-mediow/logotypy/ )
  • herb Miasta Ełku z podpisem Miasto Ełk;
  • opis projektu zawierający m.in. rodzaj i tytuł operacji, wartość całkowitą projektu oraz kwotę dofinansowania z Funduszu Spójności, a także nazwę Beneficjenta;
  • opis realizowanej inwestycji;
  • zdjęcia zrobione przez Wykonawcę, w artykule mają zostać zamieszczone co najmniej 2 zdjęcia. Wykonawca przekaże zdjęcia Zamawiającemu.
 
d)Wykonawca odpowiada za napisanie artykułu, jego zredagowanie i opublikowanie;
e) tło artykułu w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE, kolorowe zdjęcia oraz loga;
f) zasięg artykułu: powiat ełcki
g) layout artykułu (ostateczna wersja artykułu wraz ze zdjęciami) musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do 29 listopada 2017 r.
 
Artykuł powinien być wykonany zgodnie z ogólnymi zasadami promowania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dostępnymi na stronie:
 
III. Termin publikacji:
1 grudnia 2017 r.
 
IV. Oferta powinna zawierać:
      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
 
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do 22 listopada b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie oraz opublikowanie w prasie artykułu promocyjnego dotyczącego zakończenia realizacji projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zwiększenie powierzchni terenów zieleni w mieście Ełk”
 
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto. 
  2. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.  Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
 
                                                                                                                  PREZYDENT MIASTA
                                                                                                                  Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony