ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do użyczenia w drodze bezprzetargowej - dz. 134/2 i 134/3 obrębu 3-Bartosze.

Informacja ogłoszona dnia 2022-07-07 08:00:33 przez Radosław Nasalski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Ełku
działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 z późn. zm.)
podaje do publicznej wiadomości
iż w siedzibie tut. Urzędu przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 4 w dniach 8.07.2022 r. - 28.07.2022 r. wywieszono na tablicy ogłoszeń (I piętro) wykaz nieruchomości gruntowych, stanowiących przedmiot własności Gminy Miasta Ełk, przeznaczonych do użyczenia w drodze bezprzetargowej, według poniższego zestawienia:
1.
Oznaczenie nieruchomości
(obręb – numer działki):
3 – Bartosze, 134/2
3 – Bartosze, 134/3
2.
Położenie nieruchomości:
miejscowość Bartosze, Gmina Ełk
3.
Numer księgi wieczystej:
OL1E/00036367/4
4.
Powierzchnia nieruchomości:
0,0565 ha
17,0146 ha
5.
Oznaczenie w ewidencji gruntów:
Bi – inne tereny zabudowane
6.
Przeznaczenie w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego
„Uchwała Nr II/21/2010 z dnia 2010-12-03 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Bartosze, obejmującej działkę nr ewid. 134, gmina Ełk” – 1ZC (Teren cmentarza – cmentarz komunalny)
7.
Opis nieruchomości:
Teren przeznaczony do użyczenia położny jest na terenie Cmentarza Komunalnego nr 3 w Bartoszach, zlokalizowany jest w jego północnej części. Obecnie, w zakresie działki 134/2 teren jest niezagospodarowany i porośnięty jest trawą, natomiast  w zakresie części działki 134/3 jest zagospodarowany w postaci alejki cmentarnej z nawierzchni wykonanej z kostki typu polbruk.
8.
Powierzchnia przeznaczona do użyczenia:
0,0565 ha
0,0126 ha
9.
Okres użyczenia:
Ustalona w umowie użyczenia, maksymalnie na okres do 3 lat (do czasu uruchomienia i komercyjnego wykorzystania spopielarni)
10.
Cel użyczenia:
Realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie spopielarni zwłok
11.
Wysokość opłat i termin ich wnoszenia
Brak - użyczenie
12.
Dodatkowe informacje w sprawie:
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ełku (pokój 234, tel.: 87 732-62-34).
 
ZASTĘPCA PREZYDENTA
 MIASTA
 
Mirosław Hołubowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Radosław Nasalski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-07 07:58:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Radosław Nasalski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-07 08:00:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Radosław Nasalski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-07 08:00:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
342 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony