ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Nieruchomości przeznaczone do dzierżawy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykaz części nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka o numerze 134, położonej w miejscowości Bartosze, stanowiącej własność Gminy Miasta Ełk, przeznaczonej do użyczenia w drodze bezprzetargowej

Informacja ogłoszona dnia 2021-11-30 11:13:15 przez Mariusz Tomasz Dobrzyń, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Prezydent Miasta Ełku,
działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 i 815)
podaje do publicznej wiadomości,
że w siedzibie tutejszego urzędu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4 w Ełku w okresie od  2 do 22 grudnia 2021 r., wywieszo­no na tablicy wykaz części nieruchomości gruntowej położonej na terenie miasta Ełku, stanowiącej własność Gminy Miasta Ełk, przeznaczonej do użyczenia w drodze bezprzetargowej, według poniższego zestawienia:
 
1. Położenie nieruchomości:
miejscowość Bartosze, Gmina Ełk
2. Oznaczenie nieruchomość (obręb, numer działki)
3 - Bartosze, 134
3. Numer księgi wieczystej
OL1E/00036367/4
4. Powierzchnia nieruchomości
18,0847 ha
5. Oznaczenie w ewidencji gruntów
Bi - inne tereny zabudowy
6. Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
„Uchwała Nr II/21/2010 z dnia 2010-12-03 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Bartosze, obejmującej działkę nr ewid. 134, gmina Ełk” - 1ZC (Teren cmentarza - cmentarz komunalny)
7. Opis nieruchomości
Teren przeznaczony do użyczenia położony jest na terenie Cmentarza Miejskiego nr 3 w Bartoszach, zlokalizowany w jego północnej części. Obecnie teren jest niezagospodarowany, porośnięty trawnikiem.
8. Powierzchnia przeznaczona do użyczenia
0,0565 ha
9. Okres użyczenia
Ustalona w umowie użyczenia, maksymalnie na okres do 3 lat (do czasu uruchomienia i komercyjnego wykorzystania spopielarni) 
10. Cel użyczenia
Realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie spopielarni zwłok
11. Wysokość opłat i termin ich wnoszenia
brak – użyczenie
12. Dodatkowe informacje w sprawie
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ełku w pokoju 234, bądź telefonicznie pod numerem 87 732-62-34
 
 
 
 
Z up. PREZYDENTA
 
Mirosław Hołubowicz
Zastępca Prezydenta Miasta
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Dobrzyń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-30 11:06:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Tomasz Dobrzyń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-30 11:13:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Tomasz Dobrzyń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-30 11:13:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony