ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych, których przedmiotem jest projekt uchwały Rady Miasta Ełku w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku w 2023 roku”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-02-02 15:06:31 przez Michał Wawreniuk

Akapit nr - brak tytułu

Prezydent Miasta Ełku
 
zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały Rady Miasta Ełku
w sprawie  „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku w 2023 roku”.
 
 
Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną w terminie od 9 lutego 2023 roku do 16 lutego 2023 roku do godziny 15:30.
 
W konsultacjach społecznych mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające na terenie Gminy Miasta Ełk, których statutowym celem działalności jest ochrona zwierząt.
 
Uwagi, opinie, wnioski i rekomendacje od zainteresowanych organizacji z terenu miasta Ełku do projektu uchwały Rady Miasta Ełku w sprawie  „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku w 2023 roku” można zgłaszać na formularzu konsultacyjnym.
 
Podpisany i wypełniony formularz należy:
  1. przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk lub dostarczyć osobiście formularz do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. Nr 02,
  2. pocztą elektroniczną na adres: (skan formularza konsultacyjnego) lub pisma ogólnego składanego na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu Miasta Ełk na adres ESP: /umelk/SkrytkaESP, innych ogólnodostępnych narzędzi teleinformatycznych wykorzystujących podpis profilem zaufanym lub podpis kwalifikowany,
  3. przekazać uwagi podczas dyżuru konsultacyjnego w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk - pok. nr 244, w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta Ełku, w czasie trwania konsultacji.
Uwagi, opinie, wnioski i rekomendacje z datą wpływu po 16 lutym 2023 roku nie będą rozpatrywane.
 
 
 
 
 
Z up. PREZYDENTA
Z-ca Prezydenta Miasta
 
Mirosław Hołubowicz
 
 
 
 
 
Załącznik:
- Zarządzenie nr 1287.2023 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 01.02.2023 r. w sprawie ogłoszenia konsultacji społecznych
« powrót do poprzedniej strony