Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH/ DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH KLAS WYŻSZYCH NIŻ KLASA PIERWSZA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2024/2025 Drukuj informacjęSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH/ DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH KLAS WYŻSZYCH NIŻ KLASA PIERWSZA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2024/2025Szczegóły informacji
REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH/ DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH KLAS WYŻSZYCH NIŻ KLASA PIERWSZA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2024/2025
Wydział: Wydział Edukacji
Ogłoszono dnia: 2020-01-31 09:10:33
Termin załatwienia
Zgłoszenie kandydata do szkoły obwodowej 12.02.2024 r. - 29.03.2024 r.
Osoba kontaktowa
Magda Modzelewska/ Małgorzata Pikus
Miejsce załatwienia
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku, ul. Koszykowa 1, tel. 87 732 64 14
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Danuty Siedzikówny "Inki" w Ełku, ul. Małeckich 1, tel. 87 732 60 20
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. H. Sienkiewicza w Ełku, ul. Grodzieńska 1, tel. 87 732 60 40
- Szkoła Podstawowa nr 4 im. Prof. Wł. Szafera w Ełku, ul. Prof. Wł. Szafera 2, tel. 87 732 60 50
- Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M.M. Kolbego 11, tel. 87 732 60 71
- Szkoła Podstawowa Sportowa nr 6, ul. Suwalska 15, tel. 87 732 63 70
- Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, ul. Kilińskiego 48, tel. 87 732 60 90
- Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku, ul. J. Piwnika Ponurego, tel. 87 732 63 99
Telefon kontaktowy
87 732 6175 / 87 732 6145
Adres e-mail
um@um.elk.pl
Sposób załatwienia
1. Do szkoły podstawowej kandydaci przyjmowani są z urzędu (szkoła obwodowa) na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci w szkole w terminie od 12.02.2024 r. - 29.03.2024 r.
Granice obwodów określa UCHWAŁA NR VI.56.2019 RADY MIASTA EŁKU Z DNIA 25 KWIETNIA 2019 r.
2. Kandydaci zamieszkali poza obwodem publicznej szkoły podstawowej mogą być przyjęcie do klasy I po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana publiczna szkoła podstawowa nadal dysponuje wolnymi miejscami.
3. Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej
Rodzaj czynności
|
Terminy
w postępowaniu rekrutacyjnym |
Terminy
w postępowaniu uzupełniającym |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
06.05.2024 r.
- 17.05.2024 r. |
19.08.2024 r.
- 20.08.2024 r.
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności ustawowych.
|
20.05.2024 r.
- 24.05.2024 r.
|
21.08.2024 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
|
27.05.2024 r.
godz. 14:00 |
22.08.2024 r.
godz. 14:00 |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia - w postaci pisemnego oświadczenia.
|
28.05.2024 r.
29.04.2024 r.
|
23.08.2024 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
|
03.06.2024 r.
|
26.08.2024 r.
|
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego
do oddziałów sportowych klas wyższych niż klasa pierwsza
w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk
Rodzaj czynności
|
Terminy
w postępowaniu
rekrutacyjnym
|
Terminy
w postępowaniu uzupełniającym
|
Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału sportowego z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
11.03.2024 r.
- 29.03.2024 r
|
19.08.2024 r.
- 20.08.2024 r.
|
Przeprowadzenie prób sprawności fizycznej, o której mowa w art. 137 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo oświatowe.
|
08.04.2024 r.
- 22.04.2024 r.
|
21.08.2024 r.
- 22.08.2024 r.
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do oddziału sportowego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
|
23.04.2024 r.
- 25.04.2024 r.
|
23.08.2024 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do oddziału sportowego.
|
26.04.2024 r.
godz. 14:00
|
23.08.2024 r.
godz. 14:00
|
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do oddziału sportowego w postaci pisemnego oświadczenia.
|
21.06.2024 r.
28.06.2024 r.
|
26.08.2024 r.
|
Dostarczenie przez kandydata ubiegającego się o przyjęcie do oddziału sportowego świadectwa ukończenia klasy programowo niższej.
|
21.06.2024 r. 28.06.2024 r.
|
26.08.2024 r.
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną
listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
|
01.07.2024 r. godz. 15:00
|
27.08.2024
|
Miejsce odbioru
Dokumenty są udostępnione w szkołach podstawowych.
Wymagane Dokumenty
Określa szkoła podstawowa.
Czas realizacji
Zgodnie z harmonogramem.
Opłaty
Nie podlega opłacie.
Podstawa prawna
- Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz.900 z późn. zm.) z dnia 14 grudnia 2016 r.;
- uchwała NR XL.407.18 Rady Miasta Ełku z dnia 25 stycznia 2018 r.
- uchwała NR VI.56.2019 Rady Miasta Ełku z dnia 24 kwietnia 2019 r.;
- zarządzenie NR 1470.2024 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 31 stycznia 2024 r.
Pobierz dane XMLSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH/ DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH KLAS WYŻSZYCH NIŻ KLASA PIERWSZA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2024/2025 Drukuj informacjęSprawa: REKRUTACJA DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH/ DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH KLAS WYŻSZYCH NIŻ KLASA PIERWSZA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIASTO EŁK NA ROK SZKOLNY 2024/2025
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magda Modzelewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-31 09:08:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Justyna Sikorska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-31 09:10:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magda Modzelewska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-12 15:10:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13615 raz(y) |