Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na „Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
Informacja ogłoszona dnia 2017-06-21 10:17:09 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 21 czerwca 2017 roku
SR.042.4.2.2017
Zaproszenie do składania oferty na
„Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (załącznik do Zarządzenia nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.) oraz Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
1. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu pn.: „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
a) Rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość),
b) Ilość – 11 szt. (zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w podwórkach na terenie miasta Ełku)
c) Informacje, które powinna zawierać tablica:
- nazwa beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- zestaw logo – znaki Funduszy Europejskich i Unii Europejskiej oraz oficjalne logo promocyjne województwa
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
d) Tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.
e) szczegółowe terminy montażu tablic będą uzależnione od przebiegu postępowań przetargowych w projekcie i będą każdorazowo ustalane z Wykonawcą.
Do wykonania tablicy powinien być zastosowany trwały materiał (co najmniej na rok czasu).
Tablice powinny być wykonane zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu
2. Zlecenia wykonania ogłoszeń wymienionych w pkt 1:
realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się poprzez przesłanie Wykonawcy przez Zamawiającego zlecenia na opracowanie wykonanie oraz montaż tablicy (na 7 dni przed planowanym montażem tablic). W przypadku pierwszego zlecenia będzie ono przekazane razem z umową.
Wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
3. Rozliczenia finansowe będą dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu realizacji poszczególnych zleceń, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów zdawczo-odbiorczych i faktur/rachunków wystawionych przez Wykonawcę.
III. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 maja 2018 roku.
Montaż pierwszych dwóch tablic do 4 lipca 2017 roku
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 28 czerwca b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
- Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
Artur Urbański
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania oferty na „Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych” Drukuj informację Zaproszenie do składania oferty na „Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A.Wielgat |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Wielgat |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-21 10:14:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-21 10:17:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-30 10:08:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 608 raz(y) |