ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania oferty na „Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”

Informacja ogłoszona dnia 2017-06-21 10:17:09 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ełk, 21 czerwca 2017 roku
 
SR.042.4.2.2017                      
 
Zaproszenie do składania oferty na
„Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
 
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (załącznik do Zarządzenia nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.) oraz Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
 
II. Przedmiot oferty:
1. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu pn.: „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
a) Rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość),
b) Ilość – 11 szt. (zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w podwórkach na terenie miasta Ełku)
c) Informacje, które powinna zawierać tablica:
  • nazwa beneficjenta,
  • tytuł projektu,
  • cel projektu,
  • zestaw logo – znaki Funduszy Europejskich i Unii Europejskiej oraz oficjalne logo promocyjne województwa
  • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
d)  Tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.
e) szczegółowe terminy montażu tablic będą uzależnione od przebiegu postępowań przetargowych w projekcie i będą każdorazowo ustalane z Wykonawcą.
Do wykonania tablicy powinien być zastosowany trwały materiał (co najmniej na rok czasu).
Tablice powinny być wykonane zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu
 
2. Zlecenia wykonania ogłoszeń wymienionych w pkt 1:
realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się poprzez przesłanie Wykonawcy przez Zamawiającego zlecenia na opracowanie wykonanie oraz montaż tablicy (na 7 dni przed planowanym montażem tablic). W przypadku pierwszego zlecenia będzie ono przekazane razem z umową.
Wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
3. Rozliczenia finansowe będą dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu realizacji poszczególnych zleceń, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów zdawczo-odbiorczych i faktur/rachunków wystawionych przez Wykonawcę.
 
III. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 maja 2018 roku.
Montaż pierwszych dwóch tablic do 4 lipca 2017 roku
 
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
      Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
     
 
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 28 czerwca b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”
 
VI. Sposób oceny ofert:
  1. Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
  2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
  4. Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
  5. Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
 
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
 
                                                                                                                     ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
                                                                                                                                  Artur Urbański

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Wielgat
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Wielgat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-21 10:14:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-21 10:17:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-30 10:08:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
608 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony