Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły informacji
Zaproszenie do składania oferty na „Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
Informacja ogłoszona dnia 2017-06-21 10:17:09 przez Magdalena Kowalewska, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ełk, 21 czerwca 2017 roku
SR.042.4.2.2017
Zaproszenie do składania oferty na
„Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych”
Zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późń. zm.) niniejsze postępowanie nie podlega przepisom wyżej cytowanej ustawy.
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (załącznik do Zarządzenia nr 1375/2014 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 16 kwietnia 2014 r.) oraz Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19 – 300 Ełk
II. Przedmiot oferty:
1. Opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu pn.: „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”, który otrzymał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
a) Rozmiar tablicy: 80 cm (wysokość) x 120 cm (szerokość),
b) Ilość – 11 szt. (zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w podwórkach na terenie miasta Ełku)
c) Informacje, które powinna zawierać tablica:
- nazwa beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- zestaw logo – znaki Funduszy Europejskich i Unii Europejskiej oraz oficjalne logo promocyjne województwa
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
d) Tło tablicy w kolorze białym, czcionka z serii ARIAL CE.
e) szczegółowe terminy montażu tablic będą uzależnione od przebiegu postępowań przetargowych w projekcie i będą każdorazowo ustalane z Wykonawcą.
Do wykonania tablicy powinien być zastosowany trwały materiał (co najmniej na rok czasu).
Tablice powinny być wykonane zgodnie z ogólnymi zasadami promowania programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dostępnymi na stronie: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu
2. Zlecenia wykonania ogłoszeń wymienionych w pkt 1:
realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się poprzez przesłanie Wykonawcy przez Zamawiającego zlecenia na opracowanie wykonanie oraz montaż tablicy (na 7 dni przed planowanym montażem tablic). W przypadku pierwszego zlecenia będzie ono przekazane razem z umową.
Wzór zlecenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
3. Rozliczenia finansowe będą dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu realizacji poszczególnych zleceń, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów zdawczo-odbiorczych i faktur/rachunków wystawionych przez Wykonawcę.
III. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 maja 2018 roku.
Montaż pierwszych dwóch tablic do 4 lipca 2017 roku
IV. Oferta złożona na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do zapytania) powinna zawierać:
Specyfikację przewidywanych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (cena brutto).
V. Miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4, pok. 114 (sekretariat) do dnia 28 czerwca b.r. do godz. 15.30. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: opracowanie graficzne, wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych dla projektu „Rewitalizacja ełckich podwórek – zagospodarowanie i rozwój przestrzeni publicznej w Śródmieściu-Centrum”
VI. Sposób oceny ofert:
- Kryterium wyboru – najniższa cena brutto.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełniania lub doprecyzowania treści ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Informacja o wybranej ofercie zostanie przekazana protokołem oraz umieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. następnie zostanie podpisana umowa z wykonawcą spełniającym warunki zapytania.
- Od decyzji Urzędu Miasta w Ełku nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
VII. Osoba do kontaktu:
Anna Wielgat, tel. 087 73 26 131, e-mail:
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
Artur Urbański
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta w Ełku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A.Wielgat |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Wielgat |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-21 10:14:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-21 10:17:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-30 10:08:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 609 raz(y) |