Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Ełku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Szczegóły informacji

ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ NA TERENIE MSR „TECHNO-PARK” WRAZ Z DOWIĄZANIEM SIĘ DO PUNKTU STYKU Z SIECIĄ PIONIER

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Miasto Ełk

Finansowanie: Współfinansowanie ze środków UE

Nr UZP: 436412-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-12 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-12 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).

Ogłoszono dnia: 2009-12-21 przez Marek Szorc

Treść:

 
BZP- 341/63/2009
 
 
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ
NA TERENIE MSR „TECHNO-PARK”
WRAZ Z DOWIĄZANIEM SIĘ DO PUNKTU STYKU Z SIECIĄ PIONIER
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ
NA TERENIE MSR „TECHNO-PARK”
WRAZ Z DOWIĄZANIEM SIĘ DO PUNKTU STYKU Z SIECIĄ PIONIER
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa kanalizacji teletechnicznej na terenie Miejskiej Strefy Rozwoju Techno – Park w Ełku wraz z dowiązaniem się do punktu styku z Polską Siecią Optyczną PIONIER wraz z instalacją kabla optotelekomunikacyjnego zgodnie z ogólną koncepcją graficzną trasy oraz szczegółowymi wytycznymi do projektu i budowy.
Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji teletechnicznej oraz kabla optotelekomunikacyjnego dla potrzeb Techno – Parku w Ełku.
Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych dla przedmiotu opracowanej dokumentacji projektowej wskazanej w zadaniu nr 1
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  • zaprojektowanie na odcinku ok. 3,0 km kanalizacji teletechnicznej z wykorzystaniem rur
     110 z materiału HDPE, studni kablowych typu SKO-4 i SKO-2g
- zaprojektowanie kabla światłowodowego typu XOTKtd 48J wraz z zapasami zgodnie z wytycznymi
  • wykonanie robót budowlanych na potrzeby budowy ww. kanalizacji teletechnicznej oraz kabla optotelekomunikacyjnego wraz z instalacją we wskazanych punktach zakończeń pasywnej części sieci.
 
W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w Wytycznych do projektu i budowy, a które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń. Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonych Wytycznych do projektu i budowy elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z ogólnie przyjętych przepisów i norm dokumentacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Wytyczne do projektu i budowy – załącznik Nr 7 do SIWZ. Załączone wytyczne zawierają orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączone wytyczne i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone wytyczne nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ oraz Warunkach do Projektu i budowy Zał. 7 do SIWZ pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia.
 
2. Kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
 
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
 
Gwarancja – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: ostateczny termin do 20 marca 2010 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN (pięć tysięcy zł) przed
upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
w pieniądzu
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275).
 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego
NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538
Uwaga!
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za
zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób
umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
 
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.:
2.1 mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel tj.
przynajmniej 1 osoba musi posiadać stosowne uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej do projektowania i do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz musi posiadać zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2.2. posiadają udokumentowane doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie:
 
a) co najmniej 2 prac polegających na sporządzeniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy sieci telekomunikacyjnej, obejmującej w swym zakresie sieci światłowodowe o długości min. 3 000mb każda.,
 
b) co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie sieci lub przyłączy lub sieci i przyłączy kanalizacji teletechnicznej o długości minimum 3 000 mb każda, z czego minimum jedna robota budowlana powinna polegać na wykonaniu budowy lub przebudowy sieci telekomunikacyjnej na terenie miasta,
 
  • co najmniej 1 zadania polegającego na wciągnięciu kabla światłowodowego minimum 3 000 mb do istniejących rurociągów wraz ze spawaniem oraz stosownymi pomiarami reflektometrycznymi
 
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają wolne środki w wysokości min. 200 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 200 000 PLN;
 
4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych na kwotę min. 100.000 PLN.
 
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
  • warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
  • warunek określony w pkt. IX.4. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców,
  • warunek określony w pkt. IX.5. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców.
 
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej Specyfikacji, na zasadzie „spełnia” / „nie spełnia”. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych,
  • Wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą.
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą,
  • jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  • została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny,
  • wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawo zamówień publicznych,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
 
1. Dokumenty wymagane:
 
1.1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1).
 
1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 2).
 
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
 
1.5. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN.
 
1.6. Informację o personelu kierowniczym (Zał. Nr 3) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót telekomunikacyjnych do projektowania i do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, oraz załączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów .
1.6.a Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (personelu kierowniczego), jeżeli w informacji, o której mowa p.pkt. 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi dopiero będzie dysponował.
 
1.7. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2 (Zał. Nr 4), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót, a także wskazujących ich zakres i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.
 
1.8. Opinię banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 200 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości min. 200 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
 
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Kosztorys ofertowy 1 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji.
2.2. Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 5).
2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego wykazu podwykonawców (Zał. Nr 6).
 
 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie współfinansowana ze środków UE z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działania , 1.3 „Wspieranie innowacji”
IV.3.5 ) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 21.12.2009 pod nr 436412-2009 .
Prezydent Miasta
Tomasz Andrukiewicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta w Ełku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Szorc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Szorc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-21 10:44:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-21 11:24:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-28 08:35:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3719 raz(y)