Zamówienia publiczne archiwalne
Szczegóły informacji
WYKONANIE PLACU MIEJSKIEGO NA OS. „JEZIORNA” WRAZ Z DOJAZDEM DO PRZYCHODNI LEKARSKIEJ
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Miasto Ełk
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 217772-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-09-30 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-30 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4,19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2008-09-08 przez Marek Szorc
Treść:
BZP- 341/08/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONANIE PLACU MIEJSKIEGO NA OS. „JEZIORNA” WRAZ Z DOJAZDEM DO PRZYCHODNI LEKARSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robót budowlanych Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4 19-300 Ełk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PLACU MIEJSKIEGO NA OS. „JEZIORNA” WRAZ Z DOJAZDEM DO PRZYCHODNI LEKARSKIEJ II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przy skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II i Matki Teresy z Kalkuty (działka 3780/12). Zamówienie obejmuje wykonanie : - nawierzchni ciągu pieszo- jezdnego (dojazd do przychodni) oraz ciągów pieszych wraz z podbudową i robotami ziemnymi, - oświetlenia terenu, - przyłączy energetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres rzeczowy planowanych robót szczegółowo precyzuje dokumentacja techniczna (projekt budowlany, STWiOR). Do ceny oferty należy wliczyć koszty organizacji ruchu na czas budowy, uporządkowanie terenu po zrealizowaniu zadania, obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. W cenie oferty należy uwzględnić ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym kosztorysie ślepym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. W cenie ofertowej Wykonawca powinien również uwzględnić likwidację ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowaną przebudową. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę oraz kosztorys ofertowy. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane, 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie dróg 45.23.00.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych 45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektryczne, II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31 października 2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prowadzenia robót drogowych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj. 2.1mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych, osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych, osobę o uprawnieniach kierownika robót elektrycznych. 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch robót drogowych, polegających na wykonaniu dróg lub chodników o wartości co najmniej 200 000 PLN każda, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają wolne środki finansowe w wysokości min. 70 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości, lub posiadają kredyt obrotowy do wysokości mini. 70 000 PLN. 4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych których dotyczy zamówienie, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie w art. 24 ust. 1Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. IX.1. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. IX..5.SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. IX. 4.SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, d) warunek określony w pkt. IX.2.SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e) warunek określony w pkt. IX.3.SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniemWykonawcy z udziału w postępowaniu.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert, 1.5 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót budowlanych których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 1.6.Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót drogowych, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych, i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 1.7. Wykaz robót drogowych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4 1.8. Informację z banku, że wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 70 000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości, lub posiada kredyt obrotowy do wysokości mini. 500 000 PLN. 1.9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
2. Inne wymagane dokumenty:
2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym1 egz. załączony do oferty luzem 2.2. Parafowany projekt umowy- Zał. Nr 5 2.3. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego Zał. Nr 6 2.4. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta)
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat) IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu 08.09.2008r. pod nr. 217772-2008
Zastępca Prezydenta Miasta Włodzimierz Szelążek |